Simpel Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 http://www.dinside.no/882920/de-mest-paalitelige-bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 hm:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Er vel ikk noe nytt, følgt med på de fleste tester dette året og ja BMW har vert på topp hvergang! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Skulle linket det til han som fikk havari etter 230km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Veit ikke hvor reell den testen er når hiace ikke er på lista over varebiler en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Dette er forøvrig gammelt nytt synes jeg, BMW lager grisegode biler og har de senere åra spist seg godt innpå Japanerene! Jeg har alltid vært trygg på BMW som produkt, det var jeg ikke på Audi. Skulle linket det til han som fikk havari etter 230km Uansett hvor bra en bilmodell er så vil det alltid oppstå feil med noen, ingen er totalt feilfri! Veit ikke hvor reell den testen er når hiace ikke er på lista over varebiler en gang Det skyldes nok at Hiace ikke lengre er på det Norske markedet! Takk og pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Spør han med e92 her inne hvor pålitelig han synes bmw er.. Han vurderer Polo nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Mange som har E92 her inne. men går han til polo, da har han vertfall gått på en kjempe smell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Dette er forøvrig gammelt nytt synes jeg, BMW lager grisegode biler og har de senere åra spist seg godt innpå Japanerene! Jeg har alltid vært trygg på BMW som produkt, det var jeg ikke på Audi. Skulle linket det til han som fikk havari etter 230km Uansett hvor bra en bilmodell er så vil det alltid oppstå feil med noen, ingen er totalt feilfri! Veit ikke hvor reell den testen er når hiace ikke er på lista over varebiler en gang Det skyldes nok at Hiace ikke lengre er på det Norske markedet! Takk og pris! Det er den, selges til neste år også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Det er den, selges til neste år også Den har iallfall gått ut av produksjon! En bekjennt igjennom jobben fikk en av de siste Hiacene Toyota i Arendal hadde på lager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Når de stopper produksjonen vet jeg ikke, men de får lov å selge 10 prosent av årets salg til neste år som en ovegangsordning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå