Gå til innhold

BD Racing - Drifting E30 - Update Side 26,MONTERT BREMSER, PÅ HJUL IGJEN !

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skjer det ikke noe her, begynnt å bli sløv å ligge på lat sia ? :wink:

Rolig nå, har vært på hytta i helgen 8) Men slapp av folkens, her skrapes det tectyl for den store gull medaljen. Jævelig dritt jobb som tar laaaang tid, gidder ikke å legge ut bilder når jeg kun skraper tectyl, tar lang tid og lite resultat :evil: Men blir bra til slutt :D Var å kjøpte diff i går så nå er bakstillingen klar for sandblåsing og pulverlakk :D Fikk også nye kanaler pluss komplette hjulbuer bak til begge sider på fredag. Så håper på å begynne med rustsveising denne uka :D

Skrevet
Spennende prosjekt! Bare helgemekking eller? :P

Så ut som et bra utgangspunkt det du har der ;)

Hehe, bra utgangspunkt kan vel diskuteres. Veldig mye rust, og ihvertfall med tanke på at selger sa den var nesten rustfri :lol:

Skrevet
Sattser på at det blir like strøkent som E36'n. Tenker dere m3 bredding, m-tech eller noe annet plastikk?

Vurderer seidl framfanger og sideskjørt ihvertfall litt usikker på bakfanger :D

Blir som denne ca :D

6oo920lf6ny319ykhqtw.jpg

Skrevet

Passer sikkert bra til en banebil det. Men hadde jo vært dritkult med en E30 M3 replica, med s50b32 :) Hva er grunnen til at dere velger 5-trins kasse, istedenfor 6-trins?

Skrevet
Passer sikkert bra til en banebil det. Men hadde jo vært dritkult med en E30 M3 replica, med s50b32 :) Hva er grunnen til at dere velger 5-trins kasse, istedenfor 6-trins?

Den tåler med juling :D

Bomgirer du 3-4 ganger på en 6-trinns kasse er synkringene gåene, og du kan glemme å få den i gir :x

Derfor vil jeg ha 5-trinns den tåler mere juling og egner seg best til drifting :D

Skrevet

Bomgirer du 3-4 ganger på en 6-trinns kasse er synkringene gåene, og du kan glemme å få den i gir :x

Derfor vil jeg ha 5-trinns den tåler mere juling og egner seg best til drifting :D

Aha, skjønner. Skal følge med i tråden fremover, blir sikkert konge når den er ferdig.

mvh Sigurd

Skrevet

nåja 6trinsen tåler da juling den også

men tanke på prisforskjell osv så hadde jeg også brukt 5trins kassen :)

Syns du skal gå for noe annet en rieger\seidel kitt

seidel er ser vel hakke bedre ut en GTS kittene osv men

ser da så mye penere ut med Mtech\m3

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 6337_n.jpg

VS

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 3986_n.jpg

dårlige bilde men er da mye penere, men eneste jeg fant av børsa her i farta på jobb

Skrevet
Den bilen din skulle vert 10-15 cm lavere forran, nå når du har fått på mtech2 front Dirtdicky :shock:

Haha vet :lol:

blir nytt understell i vinter

Skrevet

Hvorfor kjøper du ikke det kitet som trolltuning har, m3 frontfanger, spesielle sideskjørt og bakfanger, synes det kitet er råtøft på E30 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...