Ullsokk Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Du må ringe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Jeg ringte Unison. Fikk en utrolig bra pris hos dem. Vær obs på at BMWCCN-rabatten kommer i tillegg til bonus. I tillegg så er rabatten større når du som medlem forsikrer en BMW i forhold til ett annet bilmerke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Okei Takker for kjappe svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Hele familien, som er BMW-mennesker, har fått iver til Unison og meldt seg inn i klubben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Jeg fikk høyere pris hos unison enn jeg har hos gjensidige, og unison hadde ikke noen form for tilleggskrav forsikring. 10000kr dekker ikke stort med ekstra utstyr og tilbehør.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Unison forsikring må sjekkes ut forstår jeg. Betaler 6000,- i året hos if på en 523i. Får 788 kr i rabatt siden jeg er medlem av "Norges jeger og fiskeforbund" og medlems kontigenten der er på 300, så tilsammen er forsikringen min på 6300 da. Ble bare medlem hos Norges jeger og fiskeforbund pga pris avslag. Blir det noe større hos unison med bmwccn medlemskapet? Jeg har foresten vært medlem siden juni/juli, har enda ikke fått noe medlemsblad som det er snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Forsikring i Unison er vel den eneste grunnen til at jeg forblir medlem. Betaler mindre i forsikring på E91en med 50% bonus enn min far gjorde med 75% i IF på samme bil. Betalte ca. 9500 på Z4en i IF da jeg kjøpte den. Nå betaler jeg rett under 6000. har begge bilene, innbo og reiseforsikring der. Men ja, det irriterer med grenseløst at det skal være så usedvanlig høy medlemsavgift i denne klubben. Hadde vært bedre om de hadde økt prisen gradvis i alle fall og ikke slengt på 50% økning.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Hvordan er Unison mtp. hvis tilfellet plutselig skulle være ute da? Har Gjensidige bedre dekning enn det Unison har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blaa Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Har hatt Unison de siste årene, tom. før jeg ble medlem i BMWCCN. I utgangspunktet pga. forsikring på MC, Yamaha R6, de skulle ha 4600,- hvor andre skulle hatt 25.000,- med full kasko. I sommer hadde jeg en vannskade hjemme, og jeg tok kontakt med Unison, selvfølgelig, fikk takstmann på døra og oppgjør på konto innen ganske kort tid. Så jeg har ikke noe dårlig å si om Unison som forsikringsselskap. Og premien min ble jo nesten halvert som medlem av BMWCCN, så medlemskontigenten der har betalt seg alt før den faktisk ble betalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Men ja, det irriterer med grenseløst at det skal være så usedvanlig høy medlemsavgift i denne klubben. Hadde vært bedre om de hadde økt prisen gradvis i alle fall og ikke slengt på 50% økning.... Kanskje vi burde stille opp på møtene å si vår mening?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Unison klarte ikke matche Gjensidige for min del, men nå skal vi bytte bank, og fikk faktisk også betydelig bedre pris på forsikringer i DNBnor enn jeg hadde i Gjensidige, med NITO-rabatt++. Tidligere har jeg aldri funnet noen som har vært i nærheten av Gjensidige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Unison klarte ikke matche Gjensidige for min del, men nå skal vi bytte bank, og fikk faktisk også betydelig bedre pris på forsikringer i DNBnor enn jeg hadde i Gjensidige, med NITO-rabatt++. Tidligere har jeg aldri funnet noen som har vært i nærheten av Gjensidige. Er mye fram og tilbake her ser jeg. Gjensidige hadde det dårligste tilbudet da jeg forsikra bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Unison forsikring må sjekkes ut forstår jeg. Betaler 6000,- i året hos if på en 523i. Får 788 kr i rabatt siden jeg er medlem av "Norges jeger og fiskeforbund" og medlems kontigenten der er på 300, så tilsammen er forsikringen min på 6300 da. Ble bare medlem hos Norges jeger og fiskeforbund pga pris avslag. Blir det noe større hos unison med bmwccn medlemskapet? Ta en telefon til de og hør, de er veldig hyggelige Jeg betaler 5100,- for en 2001 520i, med 16.000 kilometer...jeg klager absolutt ikke. Spesielt ikke siden jeg hadde null startbonus, da dette er første bilen i mitt eget navn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Men ja, det irriterer med grenseløst at det skal være så usedvanlig høy medlemsavgift i denne klubben. Hadde vært bedre om de hadde økt prisen gradvis i alle fall og ikke slengt på 50% økning.... Kanskje vi burde stille opp på møtene å si vår mening?? Jeg er på så og si alle møtene i BMWCCN Rogaland, også årsmøter. men gidder IKKE svi av flerfoldige tusen på å reise til østlandet på årsmøte i hovedklubben bare for å si min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Unison forsikring må sjekkes ut forstår jeg. Betaler 6000,- i året hos if på en 523i. Får 788 kr i rabatt siden jeg er medlem av "Norges jeger og fiskeforbund" og medlems kontigenten der er på 300, så tilsammen er forsikringen min på 6300 da. Ble bare medlem hos Norges jeger og fiskeforbund pga pris avslag. Blir det noe større hos unison med bmwccn medlemskapet? Ta en telefon til de og hør, de er veldig hyggelige Jeg betaler 5100,- for en 2001 520i, med 16.000 kilometer...jeg klager absolutt ikke. Spesielt ikke siden jeg hadde null startbonus, da dette er første bilen i mitt eget navn. Må jo få til en bra deal da, jeg har 12.000 km nå og 50% bonus, skal uansett gå ned til 8.000km så får vi se om Unison kommer med et bra tilbud Men jeg tegnet forsikringen med IF i mai/juni, må jeg vente 10 mnd før et eventuelt bytte, eller kan det skje med engang? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå