Gå til innhold

johnja sin M5, felgjakten over

johnja
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 208
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan ikke annet enn å gratulere. Har faktisk nettopp diskutert med madammen om M5 kontra Alpina E34...

Og sa til henne at E34 Touring er faktisk en M-bil jeg kunne hatt. Men jeg har aldri sett en M5 Touring i sølv. Du videste hendelse!!! For det første så er E34en uansett flott i sølv, og din bil såg jo virkelig ut som en perle!!! DEN bilen kunne jeg faktisk hatt, nydelig...

BTW... Kjøpt den på MB-Auto i Bergen? Synes jeg kjente igjen lokalene... Har levert endel fete biler (og enda flere triste) til de fra Tyskland gjennom mange år...

Her er et par bilder for 4-5 år siden av et lass jeg hadde til Bergen med første stopp MB-Auto:

188616_5222210839_554875839_91073_4887_n.jpg

198358_5222205839_554875839_91072_4643_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det fjeld

Pedi, jeg kjøpte bilen av en privatperson i Bergen, de første bildene er fra Konghelle bil.

Jeg vurderte også e34 alpina, den blå som Sørlie kjøpte. Men syns det var litt for mye usikkerhet rundt den for og kjøpe en bil så langt unna. Og så har jeg jo en 540 fra før. Så dukket denne m5`n opp, og jeg angrer ikke et sekund på den handelen, den var så absolutt slik selger sa, kanskje litt bedre :shock:

Eneste minuset er at nå har jeg to biler som ikke kan brukes på vinteren #-o , de er for fine og spes til det.

Og pedi, når det gjelder fargen, så ble det laget kun 28 stk i sterlingsilber. Også la jeg inn et bilde av originalradioen med tanke på deg, er ikke du litt opptatt av retro annlegg? Den er kanskje ikke gammel nok, men syns det er ekstra gromt når sånn sitter i en 20 år gammel bil, det tyder på at bilen er behandlet av voksne personer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk flott M5 du har fått deg!

Dette kan vel trygt sies å være den mest unike M modellen, siden disse ble håndlaget.

Storsekseren er jo også grom, selvom jeg har sett utallige diskusjoner over hva man foretrekker av 3.6 og 3.8 literen.

Lekker i sølv forøvrig, gjør den bare ennå mer unik!

Litt ironisk hva enkelte skriver mtp kroner og økonomi, et slikt strøkent eksemplar, med historikk, vil kunne oppleve en solid verdiøkning over noen år.

Se bare på E30 M3 og den verdistigningen de har opplevd de siste år, ja E30 generelt, E34 er neste som står for tur i den henseende!

Ta endelig vare på denne klassikeren, kanskje den beste 5 serie gjennom tidene, og du har selve kronen på verket her!

Nyt bilen, og ifra alle oss entusiaster, ta endelig godt vare på herligheten!

Og sist men ikke minst, gratulerer med en fantastisk flott M5!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Minuset med kontrastfarge på lyse M5er, er at m-skjørtene blir "borte", siden de er svarte. Tror bilen hadde blitt penere med sølvfargen helt ned. :-k

Er ikke umulig å lakkere dem sort igjen dersom du mot formodning skulle bli misfornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...