Gå til innhold

johnja sin M5, felgjakten over

johnja
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 208
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syk bil! Da venter vi spent på de første regningene når ting begynner å ryke, he he he....

Men dette er fantastiske biler, kos deg!

Det var da svært så positiv? Eller er det sjalusi man kan lukte? :lol:

Fantastisk bil du har kjøpt deg Johnja!

Den ser utrolig velholdt ut på bildene ihvertfall. ;)

Selvfølgelig er det sjalusi! Kunne selv tenkt meg denne, og har råd til å kjøpe den - men dessverre ikke utgiftene som påbeløper for å holde den i den standen den fortjener. Hadde ikke fått sove om natta.

For en som kan skru selv eller har en solid vedlikeholdskonto er dette en drømmebil av dimensjoner. En av de fineste bilene jeg vet om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne er STRØKEN, er en kar 10 min fra meg som eier den, siklet endel på den selv, den har ikke vært brukt mye på de 2 årene han har hatt den heller.

Det var godt og høre, har kjøpt den usett, men har forstått at dette er en ordentlig kar. Han har kjørt ca 7000km på to år!!!!!!!!!!

Når det gjelder vedlikeholdsutgifter, så tenker jeg IKKE på det i det hele tatt, det tar man etterhvert :)

Bil koster penger uansett.

Solgte akkurat X5`n, på to år tapte jeg vel omtrent en grei 3 serie :applause:

Men jeg bruker bilene mine, x5`n kjørte jeg nesten 60`km med. M5`n skal som sagt også brukes, men holdes i samme stand som den er nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bil koster penger uansett.

Så sant så sant, bil er realt tapsprosjekt, med mindre man er skikkelig heldig, eller skikkelig flink. Men jeg synst ikke det smerter så mye å bruke penger på en bil, bare gøy å holde ting i god stand/forbedre og slikt. Koster selvsagt kroner.

Grattis med strøken drømmebil forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trur faktisk ikke jeg hadde klart å bruke en så strøken bil, er jo en enestående bil i topp stand. Synd å grisekjøre med noe så strøkent, men må heller ikke daukjøres selvfølgelig.

Skjønner at det kan missforstås, men at jeg sier at den skal brukes, betyr IKKE at det skal grisekjøres. Er så gammal jeg, at det er jeg ferdig med :) Når jeg sier at den skal brukes, så betyr det at den blir kjørt med, ikke bare lagret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...