helland Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 meget pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30fire Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 strøkent! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2011 Takk for alle tilb.mld. Har fått vasket litt i dag, og tatt noen bilder. Og ja den antenna på skjermen er ikke pen, men er original, får se hva som skjer med den Har ikke vasket i døråpninger, det så faktisk sånn ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 bare meg eller er bakfangern litt bøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Tror du virkelig har fått deg en fil m5 her, ser hvertfall slik ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 SKikkelig fin den her, Få sjekka strammeren på registeret nå da!! En kompis opplevde registerhavari på hans, det var totalt uten forvarsel! og det ER dyrt..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 bare meg eller er bakfangern litt bøyd? Det er bildet som lyver, den er ikke bøgd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 aahh. det der er drømmebil! gratulerer med en MEEEEGET flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Så utrolig strøken ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 RØSK MEG I STRIKKEN! Denna var pen! Eneste jeg kan pirke på er fargen, ikke noe fan av den. Men det er jo smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 RØSK MEG I STRIKKEN! Denna var pen! Eneste jeg kan pirke på er fargen, ikke noe fan av den. Men det er jo smak og behag Fargen var faktisk en av grunnene til at jeg kjøpte, det er veldig få m5 i denne fargen. Men som du sier, smaken er som...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Faen så kvalmt.. blei sjalu:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Denne såg bra ut! Lykke til som M5'eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2011 RØSK MEG I STRIKKEN! Denna var pen! Eneste jeg kan pirke på er fargen, ikke noe fan av den. Men det er jo smak og behag Fargen var faktisk en av grunnene til at jeg kjøpte, det er veldig få m5 i denne fargen. Men som du sier, smaken er som...... Faktisk bare 28 touringer levert i denne fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Denne har jeg sett live. Floott skyss. Det gjelder 540en og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå