Gå til innhold

BMW E34 524td(i) -> Nybygd diffbrems bestilt (3.91)

Anbefalte innlegg

• Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
moro! liker fargen :D si ifra hvis du skal selge noen gang ;)

Takk! Skal ikke med det første... har blitt dyrt, og har jobbet med å få den akkurat slik jeg vil, hadde blitt kjedelig å kvitte seg med den da... :)

Er en god stund til jeg er i mål enda, men trur det kommer seg i løpet av måneden.

Skrevet
Ser ut til at det ble meget bra!

Takk takk :)

Rondellene selges hvis noen er interessert. Bakdekka er inn/utkjørt.. Litt kantkjøring her og der på bakfelgene, men fullt brukbare :!:

Skrevet
Grattis med lakk, ser fin ut! ;)

Takker folkens, bilen er hvert øyeblikk ferdig montert :) I morgen begynner jeg på stereon, har kastet ut den store basskassa og inventaret baki, og har funnet MDF-plater på låven, så går i gang med å bygge ned bassen i hjulbrønnen i morgen :) Håper det skal se ryddig ut og greit ut i forhold til hva det har gjort til nå. :)

Ble hvite blink foran og helrøde baklamper på denne, siden jeg har hatt oransje på nesten alle biler jeg har bygd, så nå måtte jeg prøve et litt annet stuk. Mange som har begynt med oransje nå, så da får en gå mot strømmen :)

Skrevet

Sikker på at du har skuddsikkre ruter? Da skal bilen din fort veie 150kg mere enn vanlig. Dobbleruter er ikke skuddsikkre dem tåler faktisk mindre enn vanlige ruter. :) Bruke samme stereon igjen eller er det noe nytt på vei inn?

Skrevet
Sikker på at du har skuddsikkre ruter? Da skal bilen din fort veie 150kg mere enn vanlig. Dobbleruter er ikke skuddsikkre dem tåler faktisk mindre enn vanlige ruter. :) Bruke samme stereon igjen eller er det noe nytt på vei inn?

Usikker:P Har ingen planer om å finne det ut :P

Blir ei ny monoblokk eller en ny 6-kanaler i sommer, ellers så blir det det samme forutenom to 6x9 til som ligger og venter, men må få tak i en forsterker til først. Skal felle ned bassen i hjulbrønnen nå for å slippe basskasse og få et cleant utseende baki. Så blir det ei ny monoblokk eller bedre 5-6 kanals forsterker i sommer.

Skrevet
Er det greit drag i disse bilene??:)

Kommer jo heeelt an på hva du sammenlikner med. Mot en Supra med 1000 rwhp blir det tråsykkel... men i forhold til en gjennomsnittsbil funker det bra! Henter ut like mye m51...TRF-racing har tryllet litt med denne bilen :wink:

Når det er sagt er jeg mer opptatt av helheten på biler enn kun på mye effekt, eller kun på shine. Vil heller ha en blanding av alt, både utseende, teknisk stand, hjul, motor. En bil skal være en kombinasjon, også får det heller gå litt på bekostning av hverandre!:)

Skrevet

Du merker lett forskjell på rutene skuddsikre er over 2cm tykke. Doble isolerglass er ca 5mm..

Om du er interessert i en skamrå liten forsterker har jeg en alpine 1200 pdx til salges. Den yter over 1200w og er på størrelse med en cdspiller :D veil pris 7500 selger den for 3500,- ;)

Skrevet

Grattis med lakk, gleder meg til å se bildene av bilen ferdig montert!

Utover sommeren blir det også ny 6-kanals forsterker. Drar for øyeblikket kun to av 6x9, så trenger en heftigere forsterker til å dra alt. 4000-5000W :twisted:

4-5000 watt? Utav en 6-kanaler?

Finnes det slike 6-kanals forsterkere i dag som er såpass effektsterke? 5000w på 12V er jo over 400A. Jeg har vel ennå til gode å se et slikt monster, og jeg tror isåfall du må oppdatere planene dine om bilen litt - og legge til oppgradering av batteri og dynamo.

Just my .02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...