NBCustom Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Skrevet Februar 24, 2012 Hatt ei lita økt i garasjen i dag. Fått gjort følgende: -Montert grøftelys med gule pærer på egen bryter. Da har jeg muligheten for å kjøre rånelys med alt gult, samtidig. -Kjøpt inn deler og montert ferdig eksosen i, 2,5". Kjøpt meg ny speilrefleks nå, så blir litt mer foto etter hvert
joggis Skrevet Februar 25, 2012 Skrevet Februar 25, 2012 Hatt ei lita økt i garasjen i dag. Fått gjort følgende: -Montert grøftelys med gule pærer på egen bryter. Da har jeg muligheten for å kjøre rånelys med alt gult, samtidig. -Kjøpt inn deler og montert ferdig eksosen i, 2,5". Kjøpt meg ny speilrefleks nå, så blir litt mer foto etter hvert egen bryter? har du ikke egen bryter til grøftelysene på høyre siden av ratte fra før av?
NBCustom Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Skrevet Februar 25, 2012 Hatt ei lita økt i garasjen i dag. Fått gjort følgende: -Montert grøftelys med gule pærer på egen bryter. Da har jeg muligheten for å kjøre rånelys med alt gult, samtidig. -Kjøpt inn deler og montert ferdig eksosen i, 2,5". Kjøpt meg ny speilrefleks nå, så blir litt mer foto etter hvert egen bryter? har du ikke egen bryter til grøftelysene på høyre siden av ratte fra før av? Jo, men jeg ville ha en egen slik at jeg kan kjøre kjørelys og grøftelys samtidig Synes det er greit å ha en egen bryter som styrer det som jeg vil, i tillegg har jeg det til turbotrykksmåleren som kan slås av og på når jeg skal på langtur.
TRF Skrevet Februar 25, 2012 Skrevet Februar 25, 2012 Dette kan du gjøre om ikke det har vært kobla "autmatisk kjørelys" på bilen
NBCustom Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Skrevet Mars 9, 2012 Demonterte fjærbein og montert senkesett. Kunne vøri litt lågere, men det er bruksvogna, så det får holde på den. Blei kun på ei side fordi det ene topplokket til demperen var for dårlig, også var det bestillingsvare hos bilia Men står i hvertfall ikke HELT stille. Montert turbotrykksmåler og den bryteren er til grøftelysa.
NBCustom Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Skrevet Mars 12, 2012 Da har jeg snakket med lakkerer, og avtalt lakkering neste måned:) Er to farger jeg vurderer, så får se hva valget faller på til slutt. Bilen er ferdigsparklet, var en god del steinsprut. Måtte tilbake til sørlandet pga eksamen, så er der nå i to veker før det blir mer skruing.
NBCustom Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Skrevet Mars 24, 2012 Fått gjort litt mer, bygd ferdig og montert eksos, også slipt ned bakparten + gule pærer er på plass. Lakkering ca 10 mai. Fornøyd med stuket
bmwtussan Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Blir bra dette. Begynner og bli riktig høyde på den nå. Har du funnet ut hvilke farger det blir på bilen.?
NBCustom Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Skrevet Mars 24, 2012 Blir bra dette. Begynner og bli riktig høyde på den nå.Har du funnet ut hvilke farger det blir på bilen.? Ja, har funnet det ut.. vil holde det litt hemmelig fram til den er lakkert
NBCustom Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Skrevet Mars 31, 2012 Da har det skjedd litt igjen: -justert opp turbotrykket + boost controller til luring av map sensor + EGR-sperret - Nå er bilen 99% ferdig for lakkering, kun småtteri igjen (80-90 timer på 1,5 uke), siste finish tas i morgen. -Endelig lakkvalg er tatt -M-tech ratt kjøpt -"Sportsfilter" montert -Fikk besøk av noen kompiser i kveld, som tilfeldigvis hadde valseverktøy i bagasjen, så fikk valset hjulbuene foran også. Neste uke skal jeg hente m-skjørtene, bakrutesenkeren og lippa til bagasjen + borbet A 9x17" ET8 som jeg kjøpte for en stund siden. Ellers så røyk je på et sett til med kanthjul som jeg bare måtte ha, som sannsynligvis ender opp på 745n Bilen skal i lakkboksen rett over påskeferien, målet er å ha bilen klar for diverse BMW-treff fra Mai og utover
bmwtussan Skrevet Mars 31, 2012 Skrevet Mars 31, 2012 Heisan. Var og kikket etter deg når jeg var og hentet bilen i dag, men da hadde du rømt garasjen. Blir nok fint når du får lakk på bilen etter påske, slik at du får tatt den i bruk.
NBCustom Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Skrevet Mars 31, 2012 Heisan. Var og kikket etter deg når jeg var og hentet bilen i dag, men da hadde du rømt garasjen. Blir nok fint når du får lakk på bilen etter påske, slik at du får tatt den i bruk. Hei, jeg var oppe i 6-tida i dag, så jeg tok en middagslur som blei ganske lang. Hyggelig at du fikk kjøre godbilen Ja, satser på at det blir mulig å kjøre litt etter hvert, ikke bare skru og pusse
///MoePower Skrevet Mars 31, 2012 Skrevet Mars 31, 2012 Anbefaler å skylle av slipevannet før det får stå å tørke inn av seg selv.. Det kan være ett helvete å vaske det av om det får stå å tørke og du kan i verste fall få reaksjoner i nylakken. Bare et tips.
NBCustom Skrevet April 1, 2012 Forfatter Skrevet April 1, 2012 Anbefaler å skylle av slipevannet før det får stå å tørke inn av seg selv..Det kan være ett helvete å vaske det av om det får stå å tørke og du kan i verste fall få reaksjoner i nylakken. Bare et tips. Den skal vaskes flere ganger + vaskes med tynner hos lakkerer før den skal lakkeres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå