thomascr Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 http://www.h-avis.no/nyheter/politiet-a ... -1.6619959
///MPower Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 alle skulle bare parkert og gått derfra, er jo parkeringsplass hehe
Simpel Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Ja, når folk ikke kan oppføre seg skikkelig med bil så blir det sånn...
thomascr Skrevet November 20, 2011 Forfatter Skrevet November 20, 2011 De ble truet med bot hvis di ikke fjernet seg når det var deres tur, inkludert de som gikk på føttene. rånerne hadde også tillatelse av eiere og oppholde seg på plassen.
Chris_ Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Det er jo sladdingen som er "problemet". Kan godt skjønne det når det er på en offentlig parkering.. Om vi bare kunne fått en asfaltplass langt inni skogen!! *SUKK*
BMWentusiasten Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Kan ikke forvente annet når streetmeet på amandasenteret bare har eskalert i størrelse for hver gang. Er blitt foreslått å asfaltere en plass for rånerene, men er dessverre veldig mange aktører rundt dette som stiller seg med ryggen til. ingen vil ha dem noen steder... og da ender det slik
codex Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Bra at politiet viser seg og faktisk fjerner de verste fra flokken(ved og ta lappen fra de som burner). Opplegget er jo en bra greie, folk møtes og snakker om bil. Men så må alltid noen vise hvor flinke de er til og burne og sladde, selv om de er blitt advart flere helger på rad. Velfortjent og bli lappeløs.
Fredrik 90 Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Vet ikke helt hva jeg skal mene om denne saken jeg! Jeg synes egentelig at Politiet burde ha bedre ting å holde på med enn å lage kvalm for unge som vil more seg, på en annen side så er det bra det tar tak og luker ut idiotene som ikke lærer å oppføre seg på veien! Nytter ikke å henvise til motorklubber, i de fleste byene i landet her har man ingen baner man kan kjøre på! Så det tilbudet burde vært utbedret for lenge siden. Hadde forøvrig vært vittig om de bare parkerte bilene og gikk i fra stedet, hva kunne politiet gjort?
wicky124 Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 De kan vel ikke gjøre stort om bilen blir parkert og sjåførene tok til fots... Med mindre det er parkeringsregulering der... da kunne dem fått bot...
NBCustom Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Jeg blir alltid glad når jeg ser skattepengene går til slik "fornuftig" bruk av ressurser... latterlig. Både fartskontroller og tekniske kontrolle har de flusst av ressurser til, men så fort noen blir voldtatt så henlegges sakene. Dette er myndighetenes skyld, og jeg synes det hele er skremmende.
Tommen325 Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Er vell ikke umulig at di hadde tatt med seg skiltene til dem som evt. bare satte bilene der og stakk til fots.
Odd-M Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Jeg blir alltid glad når jeg ser skattepengene går til slik "fornuftig" bruk av ressurser... latterlig. Både fartskontroller og tekniske kontrolle har de flusst av ressurser til, men så fort noen blir voldtatt så henlegges sakene. Dette er myndighetenes skyld, og jeg synes det hele er skremmende. De driver forebyggende arbeid, like viktig som å jobbe med oppklaring av eksisterende/tidligere forhold. Jeg har etterhvert blitt så voksen at jeg synes det er helt greit at de slår ned på slikt.
Fredrik 90 Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Er vell ikke umulig at di hadde tatt med seg skiltene til dem som evt. bare satte bilene der og stakk til fots. Ikke uten en grunn, og den grunnen får de ikke hvis bilen blir parkert og eier går sin vei uten at de får tatt bilen i nærmere øyensyn. De kan imidlertid da legge en lapp på ruta at eier av bilen må måte med bil til kontroll på trafikkstasjonen, ellers kan de ikke bare ta skiltene sånn uten videre. Såfremt det ikke er avregistrerings begjæring på bilen da.
thomascr Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 http://h-debatt.no/innlegg/raning-et-sa ... t-unngatt/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå