Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De ble truet med bot hvis di ikke fjernet seg når det var deres tur, inkludert de som gikk på føttene.

rånerne hadde også tillatelse av eiere og oppholde seg på plassen.

Skrevet

Det er jo sladdingen som er "problemet".

Kan godt skjønne det når det er på en offentlig parkering.. Om vi bare kunne fått en asfaltplass langt inni skogen!! *SUKK*

Skrevet

Kan ikke forvente annet når streetmeet på amandasenteret bare har eskalert i størrelse for hver gang. Er blitt foreslått å asfaltere en plass for rånerene, men er dessverre veldig mange aktører rundt dette som stiller seg med ryggen til. ingen vil ha dem noen steder... og da ender det slik :-)

Skrevet

Bra at politiet viser seg og faktisk fjerner de verste fra flokken(ved og ta lappen fra de som burner).

Opplegget er jo en bra greie, folk møtes og snakker om bil. Men så må alltid noen vise hvor flinke de er til og burne og sladde, selv om de er blitt advart flere helger på rad. Velfortjent og bli lappeløs.

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal mene om denne saken jeg! Jeg synes egentelig at Politiet burde ha bedre ting å holde på med enn å lage kvalm for unge som vil more seg, på en annen side så er det bra det tar tak og luker ut idiotene som ikke lærer å oppføre seg på veien!

Nytter ikke å henvise til motorklubber, i de fleste byene i landet her har man ingen baner man kan kjøre på! Så det tilbudet burde vært utbedret for lenge siden. Hadde forøvrig vært vittig om de bare parkerte bilene og gikk i fra stedet, hva kunne politiet gjort? :wink:

Skrevet

Jeg blir alltid glad når jeg ser skattepengene går til slik "fornuftig" bruk av ressurser... latterlig. Både fartskontroller og tekniske kontrolle har de flusst av ressurser til, men så fort noen blir voldtatt så henlegges sakene.

Dette er myndighetenes skyld, og jeg synes det hele er skremmende.

Skrevet
Jeg blir alltid glad når jeg ser skattepengene går til slik "fornuftig" bruk av ressurser... latterlig. Både fartskontroller og tekniske kontrolle har de flusst av ressurser til, men så fort noen blir voldtatt så henlegges sakene.

Dette er myndighetenes skyld, og jeg synes det hele er skremmende.

De driver forebyggende arbeid, like viktig som å jobbe med oppklaring av eksisterende/tidligere forhold. Jeg har etterhvert blitt så voksen at jeg synes det er helt greit at de slår ned på slikt.

Skrevet
Er vell ikke umulig at di hadde tatt med seg skiltene til dem som evt. bare satte bilene der og stakk til fots.

Ikke uten en grunn, og den grunnen får de ikke hvis bilen blir parkert og eier går sin vei uten at de får tatt bilen i nærmere øyensyn. De kan imidlertid da legge en lapp på ruta at eier av bilen må måte med bil til kontroll på trafikkstasjonen, ellers kan de ikke bare ta skiltene sånn uten videre. Såfremt det ikke er avregistrerings begjæring på bilen da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...