Thewiz Skrevet November 23, 2011 Forfatter Skrevet November 23, 2011 No offence, men liker ikke disse skivene i det hele tatt Er på utkikk etter originale skiver. Må da være mulig å oppdrive dette?
Reef89 Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 ser den, men hvorfor ikke bare kjøpe ett brukt instrument og dele de i to så tar du ut platen der skivene henger på. Der er jo det beste, se på bilde mitt hva jeg mener med platen av.
Thewiz Skrevet November 23, 2011 Forfatter Skrevet November 23, 2011 Ja, der tror jeg du har den beste løsningen hvis jeg ikke finner originale skiver på nett. Du som har gjort dette tidligere, du kunne ikke sendt meg en liten DIY på dette på PM?
Reef89 Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Har ikke noe sånn kjempe diy. 1. Skru ut de to torsx skruene i toppen på instrumentet, instrumentet er nå løst og bare lirk/dra det forsiktig mot deg. koble fra de 3 kontaktene bakerst. 2 lirk instrumentet bar rtattet og ut, det kan være vanskelig, men det går uten og ta av rattet. 3. Snu intrsumentet opp ned og da ser du bakpå at det er 6 skruehull som må tas ut. 4. instrumentet er nå klart for å deles i to, dra av glasset. 5 Platen med skivene på er ikke skrudd fast, har koblingspinner som bare er trykt nedi hull, dra forskitig platen opp og vips
Thewiz Skrevet November 23, 2011 Forfatter Skrevet November 23, 2011 Høres jo lett nok ut Takk skal du ha. Da blir det nok at jeg kjøper et nytt hus, var ikke så dyrt uansett.
Reef89 Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 her: http://www.unitedbimmer.com/kb-e36-silvergaugerings.php riktig nok setter de inn chrome ringer, men det er samme prosedyre du må gjøre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå