joachim sørlie Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Bestefar klarte og helle på den dritten der i en 740 han hadde, den tetta jo alt s var og enda litt til! Blir faen ikke varmt i den bilen, pågrunn av at han bruke det fine vinduermidelet.. Nei, fiks heller problemet skikkelig!
Reset Skrevet Juni 23, 2013 Skrevet Juni 23, 2013 Gammel tråd her! Men mulig og kjøre på med noe rensestoff for å evt løse opp gammel tett masse! Vet det har vært sånn tettemasse på motoren min før.
Haug530D Skrevet Juni 23, 2013 Skrevet Juni 23, 2013 Gammel tråd her! Men mulig og kjøre på med noe rensestoff for å evt løse opp gammel tett masse! Vet det har vært sånn tettemasse på motoren min før. Tja, du kan vel prøve noe radiatorrens, det selges vel på de fleste bensinstasjoner.
2002TII Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Dere kan tro hva dere vil, men jeg kan dokumentere at Barsleaks fungerer og at det ikke tetter varmeapparat. Kanel må ALDRI fylles på. Flytende kork vet jeg også fungerer uten å skade, men har ikke lang nok erfaring med tilbakemeldinger som Barsleaks. Jeg har tettet toppakninger, blokker, radiatorer.... I mangfoldige år med oppfølging. Ikke en eneste gang har det gitt skade på varmeapparat eller andre ting i motsetning til andre konkurerende produkter. Jeg har fylt det på alle bilene jeg har kjøpt opp igjennom for prevantiv virkning og har derfor aldri hatt vanlekk på noen av mine biler eller etter de har blitt solgt. Eirik Viste reagerte på dette 1
lassew93 Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Dropp radiatortetting.. er noe jævla drit. hos meg har det tettet seg helt, rundt over alt i radiatoren UTENOM der den egentlig skal tette.. skift radiator!
Haug530D Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Dere kan tro hva dere vil, men jeg kan dokumentere at Barsleaks fungerer og at det ikke tetter varmeapparat. Kanel må ALDRI fylles på. Flytende kork vet jeg også fungerer uten å skade, men har ikke lang nok erfaring med tilbakemeldinger som Barsleaks. Jeg har tettet toppakninger, blokker, radiatorer.... I mangfoldige år med oppfølging. Ikke en eneste gang har det gitt skade på varmeapparat eller andre ting i motsetning til andre konkurerende produkter. Jeg har fylt det på alle bilene jeg har kjøpt opp igjennom for prevantiv virkning og har derfor aldri hatt vanlekk på noen av mine biler eller etter de har blitt solgt. Da vet vi hvem vi ikke skal kjøpe bil av, om du konsekvent fyller radiatortett på bilene dine Vet ikke jeg, om det sier mer om deg eller bilene dine, radiatortett er kun en nødløsning man bruker om man på død og liv må bruke bilen, det er også en midlertidig løsning til man har fått byttet radiator, skiftet toppakning, byttet topp osv... Kanel fungerer bra men jeg hadde aldri fyllt hverken det eller annet radiator tettemiddel på min bil, er ikke så avhengig av bil.
lassew93 Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Dere kan tro hva dere vil, men jeg kan dokumentere at Barsleaks fungerer og at det ikke tetter varmeapparat. Kanel må ALDRI fylles på. Flytende kork vet jeg også fungerer uten å skade, men har ikke lang nok erfaring med tilbakemeldinger som Barsleaks. Jeg har tettet toppakninger, blokker, radiatorer.... I mangfoldige år med oppfølging. Ikke en eneste gang har det gitt skade på varmeapparat eller andre ting i motsetning til andre konkurerende produkter. Jeg har fylt det på alle bilene jeg har kjøpt opp igjennom for prevantiv virkning og har derfor aldri hatt vanlekk på noen av mine biler eller etter de har blitt solgt. Da vet vi hvem vi ikke skal kjøpe bil av, om du konsekvent fyller radiatortett på bilene dine Vet ikke jeg, om det sier mer om deg eller bilene dine, radiatortett er kun en nødløsning man bruker om man på død og liv må bruke bilen, det er også en midlertidig løsning til man har fått byttet radiator, skiftet toppakning, byttet topp osv... Kanel fungerer bra men jeg hadde aldri fyllt hverken det eller annet radiator tettemiddel på min bil, er ikke så avhengig av bil. +1
2002TII Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Hehe. Det sier mer om dere som utaler dere om et produkt dere ikke har greie på hva inneholder og virkning. Jeg utaler meg med så mannge års erfaring med et produkt jeg kan stå for.. Erfaring er det beste bekreftelse på et produkt er bra. At du har hørt rykter eller synser eller har dårlig erfaring med et annet produkt er ikke relevant. Hvis du påstår at Barsleaks ikke er bra for kjøleanlegget og ikke kan brukes til å forebygge lekk i pakninger mm så synes jeg du burde stå frem å forklare alle de millioner fornøyde kundene at de tar feil fordi du vet best.
Haug530D Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Nei, det kan godt hende det er ett bra produkt men man fyller ikke på radiatortette stoff for å kjøre med det permanent uansett hva det heter, akkurat som man ikke setter en tapebit på bensintanken og tror det skal holde ut bilens levetid. Ser nå at dette er mer for å forebygge, men ser også at det gir en tetning på minimum 12mnd dvs at man kan jo ikke kjøre på det i det uendelige heller.
2002TII Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 http://www.autocare.no/autocare/produkt ... r-s-leaks/ Ser jeg er ikke alene om å være idiot å fylle det på.
lassew93 Skrevet Juni 25, 2013 Skrevet Juni 25, 2013 Du må da forstå at det han prøver å si er at du helst ikke skal bruke det, men få det fikset istedet på andre måter som ny radiator ol. Radiatortett er ikke permanent tetting, det er imidlertidig og skal ikke brukes mer enn at du slippe å miste alt kjølevannet til du får det skikkelig fikset...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå