bj0rnar88 Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 ser gs å koed selger 30-25 senk til e39. men ser for meg at dette blir litt lite. vurderer å kjøpe senkeskål 10 og 30-20 senk. noen her som har erfaringer, om dette blir for mye/ lite. og kansje et bilde? eller bilde med den senk du har? i mitt tillfelle er jeg rimelig sikker på det blir fjærer. syns justerbart er for dyr. slenger heller de ekstra tusenlappene i felger bilen min blir brukt litt til å dra vogn på sommeren,så vill ikke ha den så lav at den allerede er på dempeputene før jeg setter på vogna håper på mange gode innspill slenger ut et bilde av bilen slik den er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 min er senket 50mm. med lowtech senkefjærer framme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0rnar88 Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 pent! er slikt senk jeg syns ser penest ut. men hvordan er den å kjøre? må du være på vakt hele tiden for hull og fartsdomper. å er den veeldig stiv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 er ikke stiv, eller ukomfertabel på noen måte. bruker dog orginale dempere. Har til nå enda ikke vært nedi med bilen. Masse klaring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0rnar88 Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 flere med gode råd/tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Min bil med Eibach pro kit foran og bak resulterte i enda mer senk enn det som Hankook fikk på sin med 50mm senk. Og Eibach sitt kit skal kun senke 25-30 mm foran og 10 mm bak. Med dette kitet synes jeg bilen ble altfor lav og altfor stiv. Nå har jeg original M-fjører foran og standard bak og da er min likedan som Hankook sin bil i høyde. Vesentlig bedre mht til komfort, men beholder en passelig høyde. Så det jeg skal frem til er at man skal ikke stole på alt av tall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Hmm, jeg har lowtec 50mm fjærer liggende, men har ikke montert de enda. Har originalt m-tech understell, med 10 år bak seg. Det er ikke stor forskjell på høyden til bilen til Hankook. Hankook, kunne du målt fra skjermkanten din og til senter av navet? Gjerne begges sider. Hvilken dekkdim kjører du på bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Kjøp coilovers (jeg har tilsalgs) så kan du justere høyden og hardheten selv. Grådig ok å kunne heve bilen når vinterskoene kommer på, og det er greit med mer bakkeklaring. Bak har du vel justerbar høyde.. Elllers så har også dekksidene ekstremt mye å si for hvor stiv bilen føles. Det er ikke en fasit mellom profil og stivhet- mye kan gjøres bare ved forsjellige dekk også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Hmm, jeg har lowtec 50mm fjærer liggende, men har ikke montert de enda.Har originalt m-tech understell, med 10 år bak seg. Det er ikke stor forskjell på høyden til bilen til Hankook. Hankook, kunne du målt fra skjermkanten din og til senter av navet? Gjerne begges sider. Hvilken dekkdim kjører du på bildene? Ja, akkurat dette har jeg pratet om enkelte ganger. Senkesettene holder på ingen måte hva det lover. Eneste som holder hva det lover er det fra BMW selv. Det har jeg testet selv. Om du er smart DannyRS så holder du deg til OEM, de funker faktisk best. Samt at de gir en fin fin høyde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Spax coilovers. Kjører beint over fartshumper, på dårlige grusveier etc uten å ta nedi. Jeg har gitt opp å kjøpe senkefjærer etter å ha gått gjennom 2 sett med fjærer med og uten senkeskåler på e30 + 2 sett med fjærer på e34 uten å blir fornøyd med høyden. Det blir som regel billigst å kjøpe coilover med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Spax coilovers.Kjører beint over fartshumper, på dårlige grusveier etc uten å ta nedi. Jeg har gitt opp å kjøpe senkefjærer etter å ha gått gjennom 2 sett med fjærer med og uten senkeskåler på e30 + 2 sett med fjærer på e34 uten å blir fornøyd med høyden. Det blir som regel billigst å kjøpe coilover med en gang. Støtter denne. jeg synes ikke min bil er lav nok. Senkefjærene kjøpte jeg inn til min gamle sedan, og byttet dem ut til fordel for coilovers da jeg ikke ble fornøyd. jeg skal få målt høyden imorgen. Skal du bli 100% fornøyd kjøper du justerbart. EDIT: 330,5mm fra senter til hjulbue Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aadnef11 Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Var fornøyd med høyden på min gamle 5'er. Hva synes dere? Jeg har senket bilen med spax fjærer og bilstein dempere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aadnef11 Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Her er forresten bilde med campingvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partsjunkie Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Smaken er som baken, personlig hadde jeg kjøpt OEM alt. Og brukt M-tech fjærer, slipper man å godkjenne noe og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Hmm, jeg har lowtec 50mm fjærer liggende, men har ikke montert de enda.Har originalt m-tech understell, med 10 år bak seg. Det er ikke stor forskjell på høyden til bilen til Hankook. Hankook, kunne du målt fra skjermkanten din og til senter av navet? Gjerne begges sider. Hvilken dekkdim kjører du på bildene? 335mm fra senter nav til skjerm. har 235/40-18 og 275/40-18 Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå