Gå til innhold

Customs biltegninger

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg begynner alltid med de nederste linjene, for å få perspektivet riktig. Ikke nødvendig noen av linjene på bilen, men skisser noen streker bare. Deretter "jukser" jeg litt og legger bildet på dataskjermen for å kladde svakt noen av linjene rundt selve bilen, tak, panser osv, og så vidt merker dørhåndtak, luftinntak og andre ting. Så går jeg til verks med å tegne opp de skissede strekene, og deretter grovt skyggelegge der jeg syns det burde være skygge. Så jeg går altså finere og finere til verks. Tar gjerne en og en del av bilen, men samtidig passe på å få en helhet. Kan prøve å finne en video på youtube av noen som gjør det omtrent som meg. Etterhvert som jeg blir flinkere, skal jeg selvsagt slutte å legge over. Men, selvom jeg legger over, så forstørrer jeg gjerne hjul litt og tegner bilen litt lavere enn på bildet osv. Forandrer på litt skygger og gjør tegningen litt mer mystisk og spennende enn bilen kanskje ser ut på bildet. Like vanskelig å forklare som det er å faktisk gjøre det i praksis :P Begynner liksom bare, og driver på til jeg er fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg på hvis du vil tegne min bil :) Mot betaling ja..

Det vil jeg gjerne ;)

Men det alle må huske på, er at jeg nå har fått veeeeldig mange oppdrag på kort tid. Og må bli litt sånn spontant gira på å tegne for at det skal bli bra! Så det det er nok mange som må vente lenge. Men jeg skal kjøpe meg tegneutstyr til uka, så ikke bli redd for at det ikke skjer! :) Plutselig en dag så har du tegning av bilen din ;) Med andre ord setter jeg bare enormt stor pris på at dere vil ha tegninger! Dere må bare ikke bli redd for at jeg har gitt blaffen selvom det tar lang tid :) Og jeg får ikke sagt det nok, tusen takk for responsen her inne. Helt enormt å gå fra å tegne for seg selv når man kjeder seg, til dette! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, folk må skjønne at de skal vente.

Nå spørs det bare om det kommer en moderator og stenger denne tråden fordi du ikke har noe avtale om salg av flere like artikler på bimmers. Da blir jeg veldig oppgitt...

Lykke til, gleder meg til mine er ferdige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, folk må skjønne at de skal vente.

Nå spørs det bare om det kommer en moderator og stenger denne tråden fordi du ikke har noe avtale om salg av flere like artikler på bimmers. Da blir jeg veldig oppgitt...

Lykke til, gleder meg til mine er ferdige :)

da tar vi det på PM! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...