Jørgen Lie Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Tar kontakt med deg ang sending/betaling av tegninga av E30`n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 25, 2011 Forfatter Share Skrevet November 25, 2011 Tar kontakt med deg ang sending/betaling av tegninga av E30`n.. Gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 skal lett bestille jeg å, men må sette sammen bilen for å få et bilde slik jeg ønsker tegningen så blir noen mnd til hehe håper du ikke blir borte fra forumet vårt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 25, 2011 Forfatter Share Skrevet November 25, 2011 Gøy å høre! Jeg blir ikke borte, Glenglen Igjen, tusen takk for alle positive tilbakemeldinger, alle sammen! Utrolig morsomt og motiverende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Har du noen tips til åssen man begynner og tegne? Tenkte på linjer osv? Utrolig kreativ du er! sinnsykt bra tegninger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Utrolig dyktig!! Har sendt deg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 25, 2011 Forfatter Share Skrevet November 25, 2011 Jeg begynner alltid med de nederste linjene, for å få perspektivet riktig. Ikke nødvendig noen av linjene på bilen, men skisser noen streker bare. Deretter "jukser" jeg litt og legger bildet på dataskjermen for å kladde svakt noen av linjene rundt selve bilen, tak, panser osv, og så vidt merker dørhåndtak, luftinntak og andre ting. Så går jeg til verks med å tegne opp de skissede strekene, og deretter grovt skyggelegge der jeg syns det burde være skygge. Så jeg går altså finere og finere til verks. Tar gjerne en og en del av bilen, men samtidig passe på å få en helhet. Kan prøve å finne en video på youtube av noen som gjør det omtrent som meg. Etterhvert som jeg blir flinkere, skal jeg selvsagt slutte å legge over. Men, selvom jeg legger over, så forstørrer jeg gjerne hjul litt og tegner bilen litt lavere enn på bildet osv. Forandrer på litt skygger og gjør tegningen litt mer mystisk og spennende enn bilen kanskje ser ut på bildet. Like vanskelig å forklare som det er å faktisk gjøre det i praksis Begynner liksom bare, og driver på til jeg er fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Jeg melder meg på hvis du vil tegne min bil Mot betaling ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Jeg melder meg på hvis du vil tegne min bil Mot betaling ja.. Det vil jeg gjerne Men det alle må huske på, er at jeg nå har fått veeeeldig mange oppdrag på kort tid. Og må bli litt sånn spontant gira på å tegne for at det skal bli bra! Så det det er nok mange som må vente lenge. Men jeg skal kjøpe meg tegneutstyr til uka, så ikke bli redd for at det ikke skjer! Plutselig en dag så har du tegning av bilen din Med andre ord setter jeg bare enormt stor pris på at dere vil ha tegninger! Dere må bare ikke bli redd for at jeg har gitt blaffen selvom det tar lang tid Og jeg får ikke sagt det nok, tusen takk for responsen her inne. Helt enormt å gå fra å tegne for seg selv når man kjeder seg, til dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Ja, folk må skjønne at de skal vente. Nå spørs det bare om det kommer en moderator og stenger denne tråden fordi du ikke har noe avtale om salg av flere like artikler på bimmers. Da blir jeg veldig oppgitt... Lykke til, gleder meg til mine er ferdige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Ja, folk må skjønne at de skal vente. Nå spørs det bare om det kommer en moderator og stenger denne tråden fordi du ikke har noe avtale om salg av flere like artikler på bimmers. Da blir jeg veldig oppgitt... Lykke til, gleder meg til mine er ferdige da tar vi det på PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Ellers har jeg mail, jsommerj@ymail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perre Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 skal få tegne e46'n min også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 skal få tegne e46'n min også! Custom liker dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 300,- for 6 timers arbeid? Du har virkelig et tegner talent! Jeg klarer såvidt å tegne fyrstikkmennesker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå