ervik Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Imponerende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Må si du imponerer! Detta kan du gleder meg te å se flere tegninger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Nå har du Z 1 det skal du ha, du kan å tegne!må da være på lik linje som Chip Foose? Må ikke sammenligne meg med kongen selv innen biltegning, nei Men målet er selvsagt å kunne sammenlignes med ham! Så tusen takk for det som helt klart må være det råeste komplimentet man kan få innen det jeg driver med! Du må gjerne sitere deg selv om et par år når jeg har fått litt øvelse Forresten så driver jeg med en tegning nå.. Det er ikke en BMW, og det er heller ikke innen rekkefølge av etterspørsler.. Men siden det skal være julegave, så vil jeg prioritere den. 316 vet vel hva jeg snakker om Jeg burde absolutt brukt linjal.. Men vil gjøre så godt jeg kan uten. Det blir årets julegave!!! Han som får den kommer til å bli SÅ fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Håper du legger ut alle tegninger du lager på førsteposten din etterhvert som de blir tegnet følger med på denna Custom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2011 Skal gjøre det, Glenglen Går jævlig treigt om dagen... Skuldre som verker etter triggerpunkt-behandling og akkupunktur osv. Men dere får vite det så fort det skjer noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Hei! Flotte tegninger du styrer med:) Driver å tegner en del biler og lignende selv, utrolig stor interesse blant folk for å få tegna bilene sine det har jeg selv sett. De betaler gjerne 300,- per bilde, same pris jeg har tatt for mine...men skal man tenke timer så er det bare en symbolsk pris egentli, det tar noen timer å bli ferdi:) Og som du sier, øving gjør mester. Jeg har i det siste startet med karikaturtegninger av biler, veldig gøy å holde på med, kult med litt overdrivinger synst jeg. Resultatet blir bare bedre og bedre for hver tegning! Har du flere bilder noen plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bredesen Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Hei, har du tid til og tegne m3`n min??? Tegner du på a3 ark? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2011 Hei! Flotte tegninger du styrer med:)Driver å tegner en del biler og lignende selv, utrolig stor interesse blant folk for å få tegna bilene sine det har jeg selv sett. De betaler gjerne 300,- per bilde, same pris jeg har tatt for mine...men skal man tenke timer så er det bare en symbolsk pris egentli, det tar noen timer å bli ferdi:) Og som du sier, øving gjør mester. Jeg har i det siste startet med karikaturtegninger av biler, veldig gøy å holde på med, kult med litt overdrivinger synst jeg. Resultatet blir bare bedre og bedre for hver tegning! Har du flere bilder noen plass? Morsomt å høre om flere som er/har vært der jeg er i dag! Har selv lyst til å begynne med karikaturer etterhvert. Har ikke flere noe sted nei, men kommer til å bli en del her etterhvert, bare jeg får rompa mi i gir! Vært mye pes for å få bilen eu-godkjent de siste dagene. Men nå er den godkjent i to nye år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Da mottok jeg tegningen av E30`n min i dag! Veldig fornøyd Og den var pakket inn for å tåle minst 3 atombombekriger, samt noen rakettangrep Tusen hjertelig takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Betaler deg gladlig 300kr for en tegning av min bil. Send meg en pm med kontonr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2011 Det går utrolig smått med meg. Men her er julegaven som 316 skal gi bort Økt kontrast i photoshop, da bilde er tatt med mobiltelefon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Er beundringsverdig dette talentet du har. Gleder meg til det er min tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Hvis du har tid og ork, får du til Lada-logoen? Den mangler! Han kommer til å bli råglad for dette! Fra treff i Tyskland! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Desember 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2011 Hei igjen folkens! Håper alle her, inkludert tilhørende familier og biler, har ei strålende jul Jeg skulle absolutt hatt noen kroner ekstra da jule-stria tok litt overhånd, så ønsker å dra en liten auksjon/budrunde på neste tegning, før jeg går tilbake til rekkefølgen i PM-innboksen min. Så hvis noen er ekstra ivrige på å få tegning, så kom med bud her i tråden. Høyeste budet innen utgangen av 4. juledag får prioritert tegning. Dette er ikke noe jeg kommer til å fortsette med, da det blir feil for de andre som venter på tegning. Akkurat nå gjelder det bare å dra inn de få ekstra kronene jeg kan. Fortsatt god jul, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 500.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå