hao Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Her er noe til de som syns det er trangt å sette inn en V-8 i E36 ol http://www.youtube.com/watch?v=53Xww-J3 ... r_embedded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Lage veiv i en gammel konvensjonel benk, da har du di små grå på plass og ikke minst tålmodighet Respekt... Di gamle er eldst er det vel noe som heter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Få den motoren i en R/C bil! Nå...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Fy flate, så rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 mangler jo lagre og stempelringer hehehehe RÅTT bygge ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 He,he er det tøffeste jeg har sett på lenge Skulle hatt en brøkdel av hans guts for noe sånn, he,he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Er vel egentlig bare en slags modell? Kjører vel inn trykkluft, men flink til å dreie!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Er nå så det, men flink til å maskinere deler da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Rå motor! er sikkert bedre enn driten som står i bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 Er vel egentlig bare en slags modell? Kjører vel inn trykkluft, men flink til å dreie!! Hmm... Tror du det går an å få den til å gå så jevnt med det da. Litt av poenget med den må jo være å få den til å gå som en forbrenningsmotor? Ikke vet jeg, men jeg vil gjerne tro det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Tøft 1220 timer med arbeid. Tålmodighet har han vel nok av. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Er vel egentlig bare en slags modell? Kjører vel inn trykkluft, men flink til å dreie!! Hmm... Tror du det går an å få den til å gå så jevnt med det da. Litt av poenget med den må jo være å få den til å gå som en forbrenningsmotor? Ikke vet jeg, men jeg vil gjerne tro det da Er trykkluftdrevet ja, ser jo hvordan det fungerer fra 7:00 min og ut. Mangler jo mange ting for at den skulle fungert med ottosyklus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 han har full respekt fra meg når det gjelder å dreie ei veiv i en manuell benk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 Er trykkluftdrevet ja, ser jo hvordan det fungerer fra 7:00 min og ut. Mangler jo mange ting for at den skulle fungert med ottosyklus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Sykt prestasjons arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå