Frode D Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Kjøpte meg ny bil for en tid tilbake. En LeMans blå 2006 E91 320dt M-sport med manuell gir M-tech understell, fangere og interiør i Alcantara. Har ikke så veldig store planer med bilen, men noe blir det: - Bilstein B14 coilovers - 19" sommerfelger - Sort Performance grill - Blackline baklykter - Facelift diffuser (lakkes sort) - Dobbel eksos - Tone siderutene foran Har ikke så mye bilder av den enda, men har hentet noen fra annonsen på finn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Der var det lite bilder. Gått ned litt i motorstørrelse nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 Flickr er tungvindt når det kommer til å hente ut dirketelink til bilder. Fikset nå. Har gått ned mye i motorstørrelse ja, men ble aldri helt komfortabel med 850i'en. Denne bilen er jeg meget fornøyd med så langt. Skal bruke vinteren på å gjøre oppgraderinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Gratulerer ja lagt merke til denne. E30n då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 E30'en blir nok ingen tråd om, kun evt hvis den blir restaurert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 Har endelig fått kjøpt meg style 95 felger. 9x19" + 10x19" med 235/35 og 275/30 dekk. Dekkene er litt i breieste laget og bakdekkene er utslitte, så blir vel nye dekk i 225/35 og 255/30 etter hvert. Selv om snøen ligger måtte jeg testmontere bare for å se: Meget fornøyd! Nå må den bare litt lenger ned på bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Meget flott bil, og ikke minst gromme felger! *Liker* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Det var kult! Gleder meg til å se denne med senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Lekker bil, og spennende felgvalg Er ikke disse felgene beregnet på 5 og 7-serie egentlig..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 Takker for positiv respons Felgene er laget for E65 7-serie ja, men E9x tar rimelig breie felger så regner med det går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Pen bil og riktig fargevalg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unified Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Utrolig flott den blå-fargen der, gratulerer! Spenstig med de 19"; du tøyer grensene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Takker for det Er superklar for å montere sommerfelgene nå, men bakdekkene er utslitt og har subbet så mye at kordene er kommet frem på sidene. Hadde egentlig tenkt å bestille meg nye dekk idag, men ble litt mindre lønn enn forventet så det får vente. Dermed blir også coilovers utsatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Har ikke skjedd så mye her enda. Men nå begynner ting å falle på plass. Felgene er levert til lakk for å få de helt strøkne. Nye senterkopper og korte ventiler i krom blir montert sammen med dekk. Forhåpentligvis i neste uke! Ellers så har jeg bestilt lamin-x film til frontlyktene (tint), sota sideblinklys, blackline baklykter og sort preformance grill. Mye pakker i vente de neste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå