matsi Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Ja.. blir nok til det. Godt jeg har hele vinteren på meg. nå skal først å fremst pengene gå til å få Europris godkjent vinterbilen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 VMR er ikke så dyre heller Som nevnt tidligere så kjørte jeg jo på den forbanna steinen. Leppen knakk enda mer så var nødt å fikse den. Kjøpte hvite strips og borret hull Har en ny liggende som skal på til våren. Bruker heller den ødelagte i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Litt tøft med sting og da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Litt tøft og litt stygt egentlig. Måtte bare prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Hehe.. ser bedre ut en tape eller uten leppa da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Det er helt sant. M-sportfronten på E90/91 er ganske kjedelig uten leppe eller splittere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Mm.. takk gud for at det finnes alternativ til å løfte utseende på fronten;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Fin bil du får hyle ut vist du vuderer å selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 17, 2012 Forfatter Share Skrevet September 17, 2012 Vurderer oppgradering til våren. Så den kommer kanskje til salg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 ååh, hva er det som står i planene da? får forøvrig sykt lyst på 11" breie bakfelger hver gang jeg ser bilde av bilen din, siden det ser så forbanna bra ut..! meeen vet ikke om jeg tør mer enn 10,5" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 18, 2012 Forfatter Share Skrevet September 18, 2012 Hvis økonomien tillater det, og jeg finner et fint eksemplar, så skal jeg ha meg en E92 335i Tror 11" skal holde hardt på din som er LCI altså, må hvertfall ha mye strekk da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 oioioi! tenker du på å importere da? markedet i tyskland er ihvertfall tusen ganger bedre enn det norske når det kommer til biler med det lille ekstra! ja, tror det hadde blitt litt i overkant trangt, time will show Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 18, 2012 Forfatter Share Skrevet September 18, 2012 Får se det litt an. Har akkuratt kjøpt meg leilighet også så det kan godt være at det ikke blir noe av også. Lite marked i Norge ja, så import er nok det beste. Selv om det ligger en til salgs nå som er helt forbanna perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Regn, regn og atter regn. Får jo aldri tatt en skikkelig photoshoot med ren bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Remember where you live Forøvrig fett med driftestuk på vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå