Frode D Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 Null stress det Fikk på sommerhjulene idag. Glemte å hente 10mm spacer, så ble 15mm foran, som stod på fra vinteren. Litt mer poke skader vel ikke Måtte til med mye planker, siden jekken min stod en annen plass. Litt for lav ja: IMG_1346 by FrodeDale, on Flickr Var en tur og cruiset litt med Lenny og tok noen få mobilbilder litt sånn på sparket, som ble mye dårligere enn jeg håpte på: IMG_1349 by FrodeDale, on Flickr IMG_1351 by FrodeDale, on Flickr IMG_1356 by FrodeDale, on Flickr IMG_1365 by FrodeDale, on Flickr IMG_1359 by FrodeDale, on Flickr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Som vanlig, meget pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2013 Takk for det, matsi 15mm spacer framme nå. ET18 9.5x19: IMG_0031 by FrodeDale, on Flickr Må ha litt mer camber bak eller space ut.... IMG_0041 by FrodeDale, on Flickr IMG_0037 by FrodeDale, on Flickr Låner dette bildet av Lennart også, syns det var kult: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Skam flotte bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 nydelig denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 Takker så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Nice Frode! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 Nå må bare noen få fingen ut og kjøpe bilen, sånn at jeg kan hente meg en E92!! Møtte deg i stad Lenny, ser mye sintere ut nå med senk og sommerhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Ubernice. As allways Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Hadde det enda vært en 335d, skullle jeg tatt den med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 Ubernice. As allways Takker, Halvor Hadde det enda vært en 335d, skullle jeg tatt den med en gang. Ja, det var det da. Du kan jo bytte motor og understell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon_H Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Ubeskrivelig flott denne bilen din, du har virkelig gjort en god jobb med den:-) Håper du får deg en fet e92 du gjør like gjennomført! Hører at det er vanskelig å få solgt bruktbil om dagen, mange som kjøper ny bil.. Men akkurat denne skulle jo ikke være vanskelig å bli kvitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2013 Tusen takk! E92 blir nok i samme gate Er flere som er interessert, men ingen som får fingen ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Nå må bare noen få fingen ut og kjøpe bilen, sånn at jeg kan hente meg en E92!! Møtte deg i stad Lenny, ser mye sintere ut nå med senk og sommerhjul Er usannsynelig fornøyd! Takk igjen for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 Da ser det jammen ut som at bilen er solgt og blir hentet ut i uken som kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå