Spiff Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 nydelig bil, tror ikke jeg har sett noen bil som ikke kler de felga der! må nok ta vare på dejeg har og bruke de på alle bila jeg kjøper meg fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Så lenge bilen er stor nok til å kle 19", tror jeg disse passer det meste Men feks på E36 hadde de blitt altfor store. Har tenkt samme tanken som deg også, så originalfelgene blir nok liggende her med tanke på salg videre. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Heiv på et lite klistremerke nede til venstre i frontruten idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 digger den enkle stilen du har på bilen! ser du har bilstein b14 understell, fornøyd med dette understellet? vurderer det selv til min 325d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Absolutt kledelig det klistremerket på denne bilen! Helt rått utseende du har fått her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Takker for det Er meget fornøyd med understellet ja. Men det kunne godt ha senket litt mer foran. Står i bunn nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Style 95 så veldig riktig ut på denne, flott og enkelt utsende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 Takk for det! Har bestilt meg en 3D style frontleppe til bilen. Satser på jeg har den innen vårmønstringen på lagunen http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 9891wt_941 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Har bestilt meg en 3D style frontleppe til bilen. Satser på jeg har den innen vårmønstringen på lagunen http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 9891wt_941 Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Prøvde meg litt med kamera idag. Skulle bruke stativ, men glemte festet til kameraet selvfølgelig. Kan være noen av bildene er litt uklare av den grunn. Brukte Nikon D40 med originallinsen (18-55) og en 55-200 linse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Virkeli en fryd for øyet Skal si felgene passte fint inn!!! kommer seg med toning på sideruter foran og på lykter... Synest det utgjor halve bilen min å få gjort disse "småmodsa" hvertfall... keep it clean..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Har ikke ord! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 =P~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Ville ikke forandra en ting på bilen din, alt er helt riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå