Spiff Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 ja, jeg skjønner hvorfor folk stikker av uten og betale for bensina om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Fylte i stad selv 911 kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 fylte i dag ble 1369 kr :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Grymt se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Da har jeg greid og solt en bil så da gjelder det å skifte ut 7eren med en e36 trenger ikke to store biler da jeg fikk denne på mandag som var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Kom å kjøp viewtopic.php?f=51&t=241314 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Da er det blitt gjort en del med bilen mer blir gjort over helga. løye med det når bilen skal selges blir alt skiftet Har da justert alle dører og skjermer på bilen da disse sto på tryne, justert så alle dører så det er lette og oppne og lokke. smørt opp alt så alt glir lett. hengsler-låsekasser-pakninger. Har og skiftet dør stopper h+v fremme. vaier v.f. på innsiden til å oppne døra på innsiden. begynte på å montere panser lås h.f. da denne manglet når jeg kjøpte bilen. monterte den, prøvd før jeg la ned pansere virka bra. la ned pansere sko oppne igjen nei det fungerte ikke. da var det å lirke ut nyrene får å prøve å lure opp låsene. da ser jeg at den første låse hadde tulle seg (aldri rør noe som fungere ) bestilt ny som kommer i morgen. tok ikke noe bilde under veis men har et bilde etter vask i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Da var panserlåsene på plass og fungere supper det var på tide Skal polere en bil i helga så på mandag blir det og demontere listen rundt dører vinduer for å gjøre disse klar for lakk da er det ikke mye og si på bilen. har og fått lest ut feil koder på airbeg, så får fikset dette og Får slenge med et gammelt bilde da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 løp og kjøp http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38347183 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 Da har jeg kost meg med bilen i hegla surt å selge den men samboer begynner og bli litt små sur at jeg har den ennå :/ Sama det begynte på fredag etter jobb vasket bilen grunde for så å legge på nytt lag med voks for litt siden holdt jeg og en som jobber på karosseriene der jeg jobber med å finn justere alle dører og sjarmer på bilen da det ikke var 100% fikk og på ny list under fører dør, ny dør stopper fører dør og Passasjerdør. Smurt opp alt av hengsler pakninger og dør låser. så ingen ting skal være tregt nå! er som å åpne døra på en ny bil nå ganske digg. Har og bestemt meg for å beholde tre lokken på bilen inni da det ser mer tidsriktig ut klarer ikke å få bilen til en 2012 standard vill heller ikke det. Hadde ute begge vindusheiser på framdørene da den ene går litt tregt og den ande lagt litt lyd. Plukket alt i molekyler smørte alt opp fint. montert igjen med ny tetning på dører så det skal holde tet, da det ikke hang så godt nor jeg demonterte. Da jeg kjøpte bilen så jeg at det ikke var lakkert i bagasjerommet etter om lakkering så her demonterte jeg, vasket alt grundet i hjulbrønnen før jeg tok og mattet ned original lakk med pussefille. For så å male den fargen bilen har på. I morgen skal jeg ta og rense alt med stoff på seg. Alt ble smørt inn med plast fornyer på vei inn. Reservehjulet er vasket og fått på dekk fornyer på begge sider og klar til "ny lakka plass" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Du står på! Veldig pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Jeg har lyst på Ikke lyst på en E34 535 manuell med M5 skinn og litt penger imellom da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 ville prøvd å bevart denne som sommerbil jeg om det hadde vært en mulighet for det ; ) bilen ser utrolig pen ut. du tar godt vare på den, det skal du ha : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 Jeg har lyst på Ikke lyst på en E34 535 manuell med M5 skinn og litt penger imellom da? Kanskje det kune vært noe sendt deg en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 ville prøvd å bevart denne som sommerbil jeg om det hadde vært en mulighet for det ; ) bilen ser utrolig pen ut. du tar godt vare på den, det skal du ha : ) Er så enige med deg så det går som du ser er skiltene av, er det ingen som vill ha denne blir den lagt i vinterdvale snart. blir jo se følgelig mer og mer glad i bilen når det skal selges :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå