Spiff Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 har veldig lyst på bilen din jeg, men det har desverre ikke lommeboka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Da har jeg fått gjort en del i dag og. Greide å bli helt ferdige med bak sette. ble betraktelig forbedring. fikk og renset rutter utsiden og innsiden lagt på nytt lag med rute forsegling da denne forsvant da jeg polerte opp fram og bak rutta. Polerte opp treet og fikk lagt på voks der og Så ble det svarte lister på innsiden av ruta ikke noe chrome på bilen nå Linjene på bilen e bare rå på e38 Det e blå bil så e tingen her i gården Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Veldig pen 7-serie du har her Hva heter sommerfelgene du har på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Veldig pen 7-serie du har her Hva heter sommerfelgene du har på bilen? Takk for det nærme seg ganske strøken nå få siste fin pussen på plass. Felgene er replike (trist nok :/ ville hat orginale men forje eier som kjøpte de) av Breyton Spirit 20*8,5 og 20*9,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Veldig pen 7-serie du har her Hva heter sommerfelgene du har på bilen? Takk for det nærme seg ganske strøken nå få siste fin pussen på plass. Felgene er replike (trist nok :/ ville hat orginale men forje eier som kjøpte de) av Breyton Spirit 20*8,5 og 20*9,5 Da er det bare å glede seg til sommeren Felgene var pene! Er på utkikk etter felger til min egen bil, så er på felgjakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Veldig pen 7-serie du har her Hva heter sommerfelgene du har på bilen? Takk for det nærme seg ganske strøken nå få siste fin pussen på plass. Felgene er replike (trist nok :/ ville hat orginale men forje eier som kjøpte de) av Breyton Spirit 20*8,5 og 20*9,5 Da er det bare å glede seg til sommeren Felgene var pene! Er på utkikk etter felger til min egen bil, så er på felgjakt vett ikke om jeg greier å se for meg de på e60 du har disse er gromme 20" Miro 111 Wheels http://www.dragtimes.com/images-classif ... 365273.jpg og ikke minst de originale m5 jula syns jeg er uber gromme men dyre :/ http://www.wheelcollision.com/wccpix/59554.JPG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Veldig pen 7-serie du har her Hva heter sommerfelgene du har på bilen? Takk for det nærme seg ganske strøken nå få siste fin pussen på plass. Felgene er replike (trist nok :/ ville hat orginale men forje eier som kjøpte de) av Breyton Spirit 20*8,5 og 20*9,5 Da er det bare å glede seg til sommeren Felgene var pene! Er på utkikk etter felger til min egen bil, så er på felgjakt vett ikke om jeg greier å se for meg de på e60 du har disse er gromme 20" Miro 111 Wheelshttp://www.dragtimes.com/images-classif ... 365273.jpg og ikke minst de originale m5 jula syns jeg er uber gromme men dyre :/ http://www.wheelcollision.com/wccpix/59554.JPG Har sett på de Zitofelgene råe felger! Litt synd de ikke har de i 10". Men jeg får jo 285 dekk på 9,5 og, så det er ikke noe problem. Vet du hvor disse skaffes til en rimelig pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 Da er det noen dager siden det skjedde noe her sist. i dag var det inn på jobb skifte ei styrekule så hjulstilling. så ble det grundig vask av bilen samt inni dører og a,b og c stolpe her fikk det seg o et lag med voks. Så begynnte jeg på sommer felgene her ble lodd og lodd rester fjernet vasket grundig så blir det litt polering og voks på de i morgen. Noen som har forslag til senter kopp til felgene? store hjul og lav bil blir det stein sprut av så fikse litt av dette i dag. Var sånn på begge sider fremme litt farobet rustvask så stål børste til det er rent stål så 2 komponert epoxy grunning så legge farge i det i morgen. Kom en kjekk pakke i går lite bilde av det andre prosjektet i garasjen for tia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Hmm skal jeg spandere på bilen Ebc klosser og skiver? Kosta jo 14 000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Du har en nokså besparende PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 lure på om eg ska bestille bremser i morgen blir det for harry med sånne skiver? ble bestilt nye senter kopper i dag til 20" kosta litt men en 7er er vell vært det. var en tur i fin været i dag for å se om bilen var bra etter jeg skifte syre kule og hjul stilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Er vel kanskje litt bortkastede penger, i og med at bilen ikke skal brukes på bane, eller annen kjøring som tilsier behov for større bremser. Er du misfornøyd med de originale bremsene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 har ikke ebc noen bremseklosser som er bedre på støv? det har jeg lyst på iallefall. for det setter seg endel bremsestøv mellom skruene osv, spesielt på framfelgene. ellers må jeg si meg fornøyd med bremsene. treger jo sjeldent å bremse i nedoverbakke, giret gjør mesteparten : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 EBC redstuff har jeg iallefall god erfaring med..de skriker litt når de er helt kalde, men griper godt og støver svært lite + det støvet som legger seg er lettere enn "vanlig" bremseklossestøv å vaske vekk Prisen på slike klosser(på ebay f.eks) er heller ikke værre enn hva GS tar for standard klosser om jeg ikke tar feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 Der er vell i grunn ikke mangel på bremse kraft på disse bilene, men på en så tung og store bil med relativt kraftig motor vill jeg ikke hive på kjipe bremser. Og den dagen jeg skal selge vell jeg at det skal være på stell så ny eier ikke får noe problem. EBC ska jo være kvalitet gir litt bedre efekt e jo aldri feil har EBC på 320 eg har stor forskjeld der. Ser litt røffere ut og gjemt inni felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå