tjelle Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 Pluss pris sefølgelig. Orginalt kommer på 8500kr og det er mulig å skaffe EBC til en mindre penge en dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 jeg kjøpte ebc skiver og klosser til e46 min, kom på 4000 tror jeg det var. meget fornøyd med de det lille jeg har prøvd dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 off da har jeg begynt igjen på lister på bilen. bilen har originalt crhom lister som er en gang har blitt dårlig lakkert. Har tatt av nesten alle listene på bilen skal si det er mange lister på en sånn bil blitt pusset ned så grunning og fyller, blir kanskje basse senere i kveld så klar lakk i morgen. var sent i garasjen i går og sko hat lakkert så tulla lakk sprøyta noe drit, sendt trøt og lei e aldri noe go combo når du skrur på bil, Best å komme seg hjem nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 ble bestilt nye senter kopper i dag til 20" kosta litt men en 7er er vell vært det. Rimelig rart å putte BBS-senterkopper på Breyton-felger? Ville vel heller bestilt Breyton-kopper, enten det er replika eller ekte Breyton så blir iallfall BBS-emblemer helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 ble bestilt nye senter kopper i dag til 20" kosta litt men en 7er er vell vært det. Rimelig rart å putte BBS-senterkopper på Breyton-felger? Ville vel heller bestilt Breyton-kopper, enten det er replika eller ekte Breyton så blir iallfall BBS-emblemer helt feil. Tenker i grunn akurat det samme som deg. Var bare problem at bretyon kopper var så og si ikke å oppdrive. Fant en brukt på e bay trenger 4 :/ vært i kontakt med selgere av bretyon litte å skaffe der, sendte meil til tysk leverandør fikk svar at de ikke hadde og kom til å bli dyrt. Så da ble det bbs. Da jeg syns det kommer til å se bedre ut en BMW emblem der, så er det jo bbs som lager kopper og felger for bretyon så er litt lov da og det ble dyrere en planlagt, sko ikke legge for mye penger i nav kopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Sett på bmw senterkopper isteden. De får du for 400 hos schmiedmann Edit: ser nå at du ikke ville ha bmw kopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Da er jeg nesten i mål med lister var og la klarlakk på de siste listene i dag. så er det bare å få de på bilen det kan ble spenene. kommer nok noen bilder i neste uke av bilen med alle listene ny lakkerte og på plass ska bli så digg noen bilder av listen Så ble det helt nye lyktespylere i original svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 lita stund siden noe oppdatering her nå. har jobba litt og litt kvar uke men husket å skrive noe her. fått montert alle lister nå, en supper lettelse så var det å begynne med bremser her blir det EBC bremser rundt helle bilen pluss lakkering av caliperer. er en dritt jobb men bare å begynne ble tatt et og et hjul. mangel på bilder ser eg:/ får ta noen i morgen da jeg skal montere alt sammen igjen. er ikke mye igjen nå på bilen før den er tipp topp lite bilde fra vask av noen av bilene her om dagen. hadde en Copper D inni i dag fant noen store hull i pansere rust monn tro sa til sjefen i dag at sånn sko me hat. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Da har det blitt gjort litt igjen. nærme meg mål nå. begynte på fredag med en dritt jobb jeg har utsatt en god stund nå, skifte av automatolja. Det ble veldig sølete kan du si. Olja som var på kassen så ganske bra ut, men hadde kjøpt olje så skifta uansett. så jeg tok bare å tømte kassen og fylte på ny olje jekk ca 6l, siden olja var så fin bryde jeg meg ikke om å flushe olja. Var ute og lufta bilen i sola en tur på fredagen. Fikk tatt noen bilder å prøvd ut de nye bremsene det var merkbar effekt med de klossene der ja ikke noe å klage på der nei. kom og over denne på nette vett ikke helt om felgene falt i smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Synes det er rart at denne bilen ikke er solgt enda, hadde jeg solgt min og plussa på litt penger hadde jeg nok investert Har noen vært å sett på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Synes det er rart at denne bilen ikke er solgt enda, hadde jeg solgt min og plussa på litt penger hadde jeg nok investert Har noen vært å sett på bilen? Nei si det, folk skal vell ikke ha brukte biler lengre. Pluss det er vell bare en hand full så vett hva en 7er er i bunn og grunn. Mange som er inntresert men ingen vill gi penger for den:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Lettere å bytte i noe annet.. Det gjorde jeg. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 Kom med bud eller bytte forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 50000, så har du et skambud i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Denne er helt vanvittig nydelig. En av de peneste og trolig velholdte jeg vet om (av E38). Hadde du tatt en 2002 320D Stasjonsvogn i innbytte så hadde jeg glist hele veien hjem til Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå