Gå til innhold

Tjelle sin 740 e 38 KOM MED BUD :)

tjelle
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 260
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror det blir ganske kult med å ha de samme farge som bilen, vill nok passe godt inni 20" mine :D original 740 skiver er målt 324x30 mm, så går jeg over til 334x32 mm er ikke syke størrelsen jeg går opp til men størrelsen på calipteren er voksen størrelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke er mye arbeid å få den til å passe etter sånn jeg har sett det etter et par timer med søking på nette :P vis eg har tid på mandag er planen og å få heiset opp bilen og se hvordan dette ser ut på bilen og om eg får på vinter felgene :P

Er aldri dumt med stoppe krefter er jo en veldig svær og tung bil. så føler av og til at det hadde vært kjekt med noen ekstra kraft å stoppe med. pluss i hode mitt har jeg bestemt meg får at det kommer til å se veldig bra ut. hopper dette stemmer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Meget pen E38! Blir glad hver gang jeg finner "nye" e38'er på forumet etterhvert som jeg søker :D Når skal du kjøpe deg coilovers? Jeg har LOWtec hiLOW 9.2 på min uten hardhetsjustering, kun høyde, var selvfølgelig stivt i begynnelsen men nå har dem stått på i 6 måneder og er mer behagelig å kjøre med, selv om dem fortsatt er en del stivere enn originalt, men det synes jeg er perfekt :D Større kjøreglede på landevei med lavprofils sommerdekk må jeg si :D

Spennende mods du gjør på bilen som Porsche bremser og mye detailing jobb, skal polere bilen min så snart så snøen forsvinner her i nordland, men har først litt lakkjobb å fikse først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...