wicky124 Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 Er det ikke bedre å beholde dem røde da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 Nei hatter røde caliptere pluss rød å blåt eee nei så er de ikke akurat i parfekt stand så lakk må de ha uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 Hadde vert tøft men samtidig rart med røde porsche-kalippere på en syver! Hvor store er skivene originalt på e38? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 tror det blir ganske kult med å ha de samme farge som bilen, vill nok passe godt inni 20" mine original 740 skiver er målt 324x30 mm, så går jeg over til 334x32 mm er ikke syke størrelsen jeg går opp til men størrelsen på calipteren er voksen størrelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 mye jobb å få kaliperen å passe? kjøre du så fort at du sliter med å bremse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 tror ikke er mye arbeid å få den til å passe etter sånn jeg har sett det etter et par timer med søking på nette vis eg har tid på mandag er planen og å få heiset opp bilen og se hvordan dette ser ut på bilen og om eg får på vinter felgene Er aldri dumt med stoppe krefter er jo en veldig svær og tung bil. så føler av og til at det hadde vært kjekt med noen ekstra kraft å stoppe med. pluss i hode mitt har jeg bestemt meg får at det kommer til å se veldig bra ut. hopper dette stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 hehe ser den men trodde bremsene va gode syns i allefall di i 5`eren min stoppe meg bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 Da fikk jeg prøvd litt hvordan dette kommer til å se ut. ble ganske fornøyd med hvordan dette kommer til å se ut men kunne vært plass til mye mer fant ut hvilen feste jeg trenger og venter på mål fra en i statene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 Da har bilen fått litt stel det ble vask og sommer hjul da sola stakk litt frem på fredag, sykt mye deiligere og kjøre en vinter dekk ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 ble sommer hjul på meg og i dag gadd ikkje vente lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 lurer på å ta ut bilen av vinterdvalen snart jeg og. skikkelig vårfølelse no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 hehe vi er nok veldigt tidlige med å gjøre dette.. har haglet/snøa litt i natt :)men klarte ikkje kjøre på mine triste 15" vinter hjul lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Meget pen E38! Blir glad hver gang jeg finner "nye" e38'er på forumet etterhvert som jeg søker Når skal du kjøpe deg coilovers? Jeg har LOWtec hiLOW 9.2 på min uten hardhetsjustering, kun høyde, var selvfølgelig stivt i begynnelsen men nå har dem stått på i 6 måneder og er mer behagelig å kjøre med, selv om dem fortsatt er en del stivere enn originalt, men det synes jeg er perfekt Større kjøreglede på landevei med lavprofils sommerdekk må jeg si Spennende mods du gjør på bilen som Porsche bremser og mye detailing jobb, skal polere bilen min så snart så snøen forsvinner her i nordland, men har først litt lakkjobb å fikse først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Coilovers kommer så fort penga renner litt inn nå mye annet shit og betale, har og en prelude jeg skal kvitte meg med. husker du hva du måtte betale for coilovers og hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Kjøpte fra "remib" her på forumet som jobber i Parts&Retards, betalte ca 6700,- inkl. frakt om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå