Carlos Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Pen bil. Ble strøkent med sommerhjula. Lurer på å bytte ut caben med en E38.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Har ikke får gjort så mye med bmwen i det siste har sveist en masse rust på en honda jeg har så det tar litt tid Bestemte meg i går for å få litt mer lyd i bilen tok da og rysket vekk de bakre lydpotene. da måte det jo ut en tur og prøves får vell legge med et bilde fra forje helg og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Tenkte eg sko skaffe meg nye katalisatorer da de jeg har på bilen ser ut til å være tømt for innhold. Lure på ol noen som vett om en som har til e38 eller E39 med v8 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Fantastisk lyd!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Tøff vogn dette, også med riktig motor:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Hjelp!! Får ikke start på bilen. Kjørte en tur starta fint da. Stoppa ein plass skrudde av motoren var der i ca 30 sko kjøre igjen ville ikke bilen starte. Får oppnet bilen og skrud på tenkinga men når jeg skal starte si hverken kjinner eller noe :S noen tips står i intet land uten noe redskaper :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Startmotoren tar ikke i det hele tatt? Finn en stang av noe slag og gi startmotoren noen kakk, og prøv igjen. Du har lys i instrumentpanelet sant? Min e34 er lignende til tider, noen ganger hjelper det med et kakk, noen ganger ikke. Se om du får stoppet en kar til å dytte deg igang, om det ikke funker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Nei start motoren tar ikke i i det heile tat. Skal få prøvd på det. Har automat er ikke lett å få trillet i gang da :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Det kan være dårlig kontakt på batteripolene! Dette skjedde da jeg hadde den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Takk du bare av og på polene så starta an igjen har en kommende med noe varktøy nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 jarli: når det var dårlig kontakt, var det slik at den var helt dau for strøm ellers? Tenker da på lys, lys i dashen, radio osv? Eller merket du det bare på at startmotoren ikke ville dra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Alt fungerte helt fint, helt til jeg prøvde å dra starteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Takk du bare av og på polene så starta an igjen har en kommende med noe varktøy nå Jeg brukte litt sandpapir og strammet polene godt etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Kanskje jeg skal pusse litt på polene mine også da. Har hendt noen ganger i det siste at starteren ikke slår inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 For en lekker e38! meget pen farge på den! som det ble sagt tidligere så tror jeg denne hadde kledd en leppe i front, enten alpina eller noe annet som bygger litt mer på fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå