Kvasi Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Hvis det er tre poler på tomgansmotoren skal den være "løs" hvis du putter fingeren og kjenner på den. Er bare de topolte som er fjær i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 hm, ja.. var kanskje en kompis som hadde en liggende, hvis han ikke har drar jeg til john og låner der for og se om det kan være den som er kaputt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Og takker alle som kommer med innspill da jeg kan lite om den motoren her generelt, så gyv på og spørr og kom med forslag.. Ingenting er for dumt akkurat nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 håper jeg rekker bmw treffet 3 juni i hønefoss hos " johnja ". så jeg bestilte litt stash så jeg kan prøve og få den litt rein og fin til da, fyrer bare opp noen bilder! foam såpe er kjekt gosåpe, HD voks og felgrens deiligste klutene! rimelig stort tørkehåndkle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Se her, nå blir det nok bra! Jeg kan ihvertfall bekrefte at den HD voksen er meget bra. Lett å buffe av, god beading og lang holdbarhet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 veeit, er den som sitter på nå, så bare tar bort den gamle og slenger på litt ny på lørdagen tenker jeg meg håper det er meldt sol og ikke regn som i Tønsberg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 bilen fikk seg en real shine på lørdag før treffet, men igjen regnet det jo til treffet så ble jo møkkete som fy på vei ditt.. men vi hadde en morsom tur nedover vokset den osv på lørdagen, så vannet rant rimelig kjapt av kan man si! det kom også en noen alpinaèr der så vi måtte jo bare kjøre opp på plassen og ta litt bilder e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Den bilen din ser så utrolig nydelig ut, men samtidig så slem! Ahh, digger den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Tusen takk, morro og høre sånt Men hvorfor vises ikke alle bildene? Er photobucketen overloaded eller? Jævlig teit at det bare er noen som vises.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Finfin bil Joachim! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 Haha, takker kompis lag tråd på e46'n NU! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Haha, takker kompis lag tråd på e46'n NU! Jajaaaa, ikke mas! Må få tatt bilder og sånt vett Men kan vell lage noe midlertidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Fått lappen enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 blir ikke klok på det her.. den ble værre etter jeg bytta enda en tomgangsregulator, det er samme delenr og hele pakka.. den stopper enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Dumpet på oppkjøringen siden du ignorerte meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå