Gå til innhold

Min E34 B10 Alpina

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 465
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

noen ræææva bilder et en liten vask her i går :)

iphone015-14.jpg

iphone014-11.jpg

har også hatt en servo lekasje som bare har blitt være og være, så dro ned på verkstedet i går for og se på det.. håper jeg fikk fiksa den :)

iphone020-15.jpg

kjenner jeg egentlig kunne hatt denne høyden bak på den altså :D her er den da jekka opp på ene siden for de som ikke ser det ;)

iphone016-13.jpg

drevet litt på i dag og, demontert grillen for og hente ut en pære som lå inni der et sted, og lakkert litt også for og prøve og få til bedre finish på siden av grillramma, den stakk litt ut :) er montert tilbake nå så nå er alt perfekt :)

iphone025-11.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes håp for kantkjørte felger Joachim.

Leverte noen kantkjørte felger (og da snakker vi skikkelig kantkjørt) til en lakkerer på Moelv. I dag ser man ikke at de felgene har vært kantkjørte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo litt spesielt av de har skrapa opp den siden av felgen. Når man legger om dekk på kantfelger slik som disse må man ha finsiden nedover for å få dekket over kanten inni felgen.. Om man ikke gjør det derimot, så går kanten, for dekket blir så jæææævlig trangt å få på.. Egentlig nesten umulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil, det er kun snudde felger man legger dekket på fra baksiden.. La om r8-hjul, vinterhjula til Jacobsen (19" hartge) og mange mange andre store felger med lavprifil, strekk osv, ikke ødelagt en eneste felf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skrapa opp felgene, og det har Joachim sett. Så lite vits og si det ikke var de ;) men ja, er vell bare og bite i det sure eplet antar jeg, sendt 2 mailer uten svar.. Dritt butikk!

Og er nok mange som digger felga, jeg personlig er dritt lei de, er ikke akkurat som noen 5 eika felger og vaske :) men de ser veldig bra ut på bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil, det er kun snudde felger man legger dekket på fra baksiden.. La om r8-hjul, vinterhjula til Jacobsen (19" hartge) og mange mange andre store felger med lavprifil, strekk osv, ikke ødelagt en eneste felf

snudde felger?

La om på

Hartg'ne mine forrige dagen.. 9.5 bak.. De må ligge med utsiden ned, og legge dekka på fra baksiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig useriøst av dekksjappa hvis de ikke tar på seg skylden for det der ass, er en grunn til at jeg kun bruker en dekksjappe når jeg skal ha dekk på felga mine - det er nettopp for å unngå det der.

Hvis de vet hva de driver med - så skjer ikke sånt som det der. Klart, man kan være uheldig, men det der så ikke ut som et uhell. Så heller ut som en som ikke vet hva han driver med spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...