Turbo-HF Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Følger med, Joachim, for en perle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 jo, takker for den håper jeg får kjørt bilen til lagring nå så fort som mulig, vil ikke ha den her ute.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 jo, takker for den håper jeg får kjørt bilen til lagring nå så fort som mulig, vil ikke ha den her ute.. Ser den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinab10biturbo Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Vinter hjul til en Alpina ???? Skal stå i varm garasje da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Det er nettopp derfor jeg trenger vinterhjul for og komme meg til den varme garasjen, noe som jeg tror skjer denne uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Det er nettopp derfor jeg trenger vinterhjul for og komme meg til den varme garasjen, noe som jeg tror skjer denne uka Hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Grom bil:-D men jeg syntes planen om mørkere blink og alpina vinge hørtes bra ut jeg:-D sammen med alpina dekor;-) syns den fortjener det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 hadde vært fint med alpina vinge, men nå har det seg sånn at org alpina vinge koster en hel arm svindyrt.. men får se hva det blir med tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 Er den på lager nå? Og sees vi @ Gardermoen Raceway neste lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 nei, har ikke kommet seg ditt enda, prøver og få til noe med han som styrer med det lageret den skal stå på nå.. og får desverre ikke kommet på lørdag, er i Valdres og feirer 18 års dagen til en kompis.. ellers skulle jeg vært der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~ES Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Fine bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 hoho, sitter du og kjeder deg hjemme nå eller? digger egentlig fargen syntes den skifter litt ifra vær til vær.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Han tar ikke så godt vare på den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 I dag har bilen fått litt stell, sykt digg og kjøre den igjen.. Liten update i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 hei heeei tenkte og dille litt med bilen i går, siden den har stått inne i noen dager nå.. første jeg skulle se på var jo at den fuska og hele den episoden der, så fikk fikset det, endelig! nå går den som en drøm festet også sideskjørtene med nye klips, så nå sitter dem også som dem skal! fikset også hanskerommet siden det var helt løst og nesten bare hang ned bak der, for en liten møkkajobb og trangt og fikse det, men det gikk renset også bare mattene forran og inni dørkarmene litt.. den er egentlig jævlig blank og fin innvendig nå, har jåla den litt opp men en ting jeg ikke liker og det er treverket, what to do? men lurte også på en annen ting, hva er det her for noe? er det noe justering til lysene fremme? for jeg har nemlig ikke noe justering på det nuu.. det var skikkelig digg og prøve den igjen, hadde egentlig glemt litt hvor bra den går.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå