Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen

Jeg kjøpte meg Eagle eyes etter at jeg kjøpte min E39 for 2 år siden, men nå syns jeg at lyktene ikke er slik de var i begynnelsen.

De ringene lyser ikke helt rundt slik som de gjorde når de var nye. Er det noe som har en ide om hva jeg må gjøre for å få de ringene å gå helt rundt igjen?????

Det første bilde viser når lyktene var nye og de 2 andre er tatt i kveld.

zp157qnau2kxhnmpi2ml.jpg

vku213qo6q12y0xuhwdf.jpg

ab8p0l9c7h0myv97gh0i.jpg

Skrevet

Har en meget god løsning til deg her mr. johnny :)

Det er og få av det greiene der og sett på facelift lykter og sett inn hvite Ae 6w. Da får du deg en nydelig front som løfter bilen tusen hakk :)

Skrevet

Det er og få av det greiene der og sett på facelift lykter og sett inn hvite Ae 6w. Da får du deg en nydelig front som løfter bilen tusen hakk :)

+1 :D

Men ikke kjøp billige led pærer, de lyser dårlig. Kjøp M-tech på ebay, koster 1000,- men faen dem lyser 8)

Skrevet

+1 :D

Men ikke kjøp billige led pærer, de lyser dårlig. Kjøp M-tech på ebay, koster 1000,- men faen dem lyser 8)

+1 :D MTEC versjon 3

Høyre er Kina greie. Venstre er MTEC V.3. Det lyser utrolig bra på daglys.

1.jpg

2.jpg

Skrevet

Er ikke samme greia det der nei, men om den lyser like sterkt vet jeg ikke. Ser dem selger den standard jalla led pæra til nesten 500,-! Det er jo ran...! Ikke verd pengene i det hele tatt med tanke på hvor dårlig dem lyser :?

Skrevet

hmm.. sikker? fordi atte hvis dere ser her på min bil så ser det no ganske så like ut selve lyset (skarphet) syns jeg da ..ser jo at pæra er forskjellig liksom.

min: 6w dybvik

uxxr6lybgif3ovu0qf02.jpg

qivv56fy6uyork21pl0r.jpg

52oa7rjokaiopekbrsrv.jpg

MTEC Ver.3.0

r2ne95us0sfm89rrkwln.jpg

5kgcqlqbojcorsndg6wi.jpg

Skrevet

Du må åpne lykta og bytte de pærene som er gåene.. i uorginale angeleyes lamper som dine er det mange små pærer istedenfor en som i orginale lamper..

Usikker på om det går ann å bytte pærene også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...