Gå til innhold

Vedrørende toning av ruter E61

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har en 530 DAT shadowline 2005 med tonede ruter. Det vil si, det var montert solfilm på rutene framme, og jeg tror faktisk dette var originalt levert fra fabrikken. Noen som har peiling på dette? Saken er nemlig den at politiet stoppet meg og rev av solfilmen framme. Jeg hadde akkurat kjøpt bilen, og visste rett og slett ikke om de hadde lov til det. Blir veldig glad for svar!!

Skrevet

Nei. Veldig få, om ikke ingen biler blir levert med tonede ruter forran. Dersom det var film som ble revet av i tillegg er det høyst synlig at det er ettermontert. Er i tillegg litt grønnskjær i toningen som kommer fra fabrikk.

På en annen side så har ikke politiet lov å tukle med bilen din utenom avskiltning. I tidligere saker har jeg hørt at du skal på visning med bilen.

Skrevet

I Europa er det ikke lov å ha sotede ruter foran, så tviler på at det er original.

Rett meg om jeg tar feil, har bare hørt det fra flere verksteder:)

Skrevet

synes måten det ble gjort på var helt latterlig. jeg spurte om han heller kunne skrive en mangellapp til meg slik at jeg selv kunne fjerne det hjemme i garasjen. det ØSREGNA i kombinasjon med storm ute, så hele kupeen ble dusjet av vann, søkke vått alt sammen. ble jævlig provosert av at de ikke kunne vise litt smidighet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...