hauken Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Noen som kjenner til denne?har aldri vurdert z3 pga håpløst stygge seter,men denne ser bra ut... prisen er selvsagt alltfor stiv,men...http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31950706 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ess Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Annonsøren skriver at den er riktig utstyrt, men den har i hvert fall ikke riktig motor. Edit: skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Annonsøren skriver at den er riktig utstyr, men den har i hvert fall ikke riktig motor. du har så rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Den så jo ved første øyekast veldig fin og støken ut men så legger man merke til at det er mørke biler i den annonsen så det ville jeg passet litt på! Kan være skummle småting som ligger skjult der. Og som nevnt over her, litt for knapp motor til inspirerende kjøring! Men til cruising så holder 1,8 litern fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 gå for z3 etter 99 og med en bedre motor. helst rekke sekser er levert med sport setter denne .det er et must .og velte bøye som kom fra 99 mod og breie bak skjermer . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Veltebøyler har man kunnet få hele tiden, og alle med sekser har hatt brede bakskjermer hele tiden. Kjøp en 2,8, er mye dyrere men mye mer morro også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 sant det""" ble vell standard etter 99 mod .samt anti spin osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Jeg har både asc og mek. diffbrems på min 2,8. Den er levert med sportsunderstell. Det er en 1998 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 Men de fleste har de håpløst stygge setene?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Trolig, men de ser verre ut på bilder enn de faktisk gjør i virkeligheten. Sportssetene ser fine ut, men det er svært lite sport over dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Omtrent som vader? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Ja, omtrent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Jeg syns jeg sitter stødig og godt i sportsetene mine, syns de er pene også. Syns også at den klumpen i midten foran på setene er god fordi den støtter så føttene ikke så lett blir presset mot midten av setet i svingene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå