Shattered Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Jeg fikk lappen nå i november. Prøvde å kjøre opp en gang tidligere, men det gikk ikke. Så derfor ble det en stund etter jeg hadde planlagt å få lappen, at jeg fikk den! Derfor fikk jeg meg ikke bil før nå. Jeg har lenge sikla på E46, og etter kompisen min Davida her inne, og dama mi fikk overbevist meg med hver sin, tenkte jeg at faen heller, jeg vil også ha! Jeg har lett høyt og lavt, og falt altså på denne. Davida her inne sin "gamle"! Har kjørt 7-8 mil foreløpig med den, og gleder meg til mandag, for å si det sånn! Da blir den forsikra. Her er bilder fra den gamle tråden. Og enda flere bilder. Copyright @Davida Det fulgte selvsagt med felger, senk og stereo! Veldig fornøyd ^^ OG enda et bilde, lånt fra den andre tråden: Planer framover (har ikke bestemt meg helt enda): - Kanskje Mtech 2-frontleppe - Kanskje xenon-lykter - Bli ferdig med å bygge basskasse i bagasjen - Fikse framskjerm + lakkere - Fikse angel eyes (gåen kontakt) - Kromme ringer i dashen, må fikse litt på - Ta alle skader + all smårust rundt omkring - Holde bilen ren og pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Her trengs det senk sånt som en kjempe fin bil! Gratulerer med både lapp og bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Her trengs det senk sånt som en kjempe fin bil! Gratulerer med både lapp og bil! Takk! Kan ikke kjøre med senk her jeg kommer fra pga. dårlige veier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Dårlige veier har vi i hele landet:) Dårlige unnskyldninger derimot Hehe:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Haha! No shit, bor på bondelandet, og her er det mye grusveier og veier med tele (eller, tæla, som vi sier!), hvor det plutselig dukker opp et hopp ut av det blå Dumt å kjøre med senk, hehe Får se om det kommer på igjen til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 fin bil det der, men man får bare ta det litt med ro når man har lav bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 fin bil det der, men man får bare ta det litt med ro når man har lav bil Hehe, ja! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Enig^ Men på vinteren er det lov å være fornuftig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Min er blitt LAV nå etter coilover montering, men det går for de tom. veia er ikke særlig bra her heller Ang bilen, pen bil generelt, men du må hive på noen andre blinkers foran altså, bryter så fryktelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 30, 2011 Forfatter Share Skrevet November 30, 2011 Tror det blir nytt batteri snart, anlegget tar så sinnsykt mye strøm! Gikk tom i går, fikk heldigvis tak i startkabler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Mtech2 fanger framme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 30, 2011 Forfatter Share Skrevet November 30, 2011 Mtech2 fanger framme! Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Mtech2 fanger framme! Nei Det skulle jeg også til å foreslå, men hørtes uaktuelt ut? ;P Org. Front? Eller andre planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 30, 2011 Forfatter Share Skrevet November 30, 2011 Skal være mest mulig original utseendemessig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Mtech 2 er jo originalt da N00b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå