Shattered Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Så utrolig patetisk du er. Kjøretøy: 316 E46, M3 GTR, Skyline R34GTR, Eleanor. Det er lov til å bruke hodet, du skjønner vel kanskje at det bare er kødd? Hørt om å sjekke signatur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Så utrolig patetisk du er. Kjøretøy: 316 E46, M3 GTR, Skyline R34GTR, Eleanor. Sånne ting holder du for deg selv Wiz...... hørt om normal folkeskikk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Sorry, var i litt dårlig humør. Det skal selvfølgelig ikke gå utover deg. Får du noen orden på de sideskjørta eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2012 Jobber med saken nå! Har ferie nå og ingenting å gjøre, så nåkommer det snart oppdatering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Snart update her! Skal legge ut en liten teaser i kveld/i morgen tidlig! Tips til interiørvask? Blitt jævla møkkete i setene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Våtsuger, Chemical guys green clean, skrubbe og suge med vann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ziroh Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Utrolig nok så funker biltema sine produkter heelt greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Utrolig nok så funker biltema sine produkter heelt greit Kult å se deg her dude! takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ziroh Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Utrolig nok så funker biltema sine produkter heelt greit Kult å se deg her dude! takk for tips! Haha, er litt sånn overalt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Teaser time! Feil side da, tenkte å øve på den venstre og heller få den jeg skal ha på finest mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 hehe du teaser bra du å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 hehe du teaser bra du å Haha, takk! Kommer snart flere bilder av bilen som den er nå! Skal også bestille skruer og sånt fra GS snart Blir nok bra! Skulle gjerne vært gratis, men koster faenmeg 30 kr eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 Står stille i gården hjemme uten clutch om dagen! Gikk i går natt, skal sjekke verksteder og andre for å se om jeg får fiksa det denne uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Står stille i gården hjemme uten clutch om dagen! Gikk i går natt, skal sjekke verksteder og andre for å se om jeg får fiksa det denne uka Kjørt gris nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 Står stille i gården hjemme uten clutch om dagen! Gikk i går natt, skal sjekke verksteder og andre for å se om jeg får fiksa det denne uka Kjørt gris nå? Nope! Spola litt én gang, og da jeg skulle ta igang igjen synes jeg det var rart at den sto i fri. Sjekka alle gira, men den rusa seg like jævlig hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå