Shattered Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 I dag blir sideskjørtet montert Har alle delene som trengs, endelig! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 hvordan er det egentlig å kjøre 316..? blir det ikke litt lite med 105 hest? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 eller har du 115 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ziroh Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Er en 1.9 liter med 104 hk (Da den kom ut fra fabrikken naturligvis ) Er en maskin som må jages på turtall ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 huff.. men overstiger den fort literen på mila da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Nei, bruker maks 0.8, i hvert fall som jeg har.kjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Her skjer det null og niks, bilen står hjemme og kommer til å stå en god stund til. Dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Vurderer å legge denne ut for salg til våren, etter jeg får lov til å kjøre igjen. Noen idé om ca hva jeg kan forvente å få for bilen? Selges uten felger og anlegg, men med senkesett og masse originalt som ligger i esker. Med et sett sommerhjul og et sett vinterhjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 Vårbilde. PS: bilen står enda en drøy måned før jeg kan kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR_dude Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Utsettelse? Får vi nesten lappen samtidig da Peeen bil btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 1, 2013 Forfatter Share Skrevet April 1, 2013 Utsettelse? Får vi nesten lappen samtidig da Peeen bil btw Mista lappen 6 måneder, leverte førerkortet etter 1 og fikk vite at jeg måtte sende brev til politiet - som selvfølgelig skulle ta 2-3 uker - og sperrefristen går ut 5. april. Rakk akkurat ikke 25 000 km i bilen med lapp før jeg ble tatt. Takk har en del småplaner framover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR_dude Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Utsettelse? Får vi nesten lappen samtidig da Peeen bil btw Mista lappen 6 måneder, leverte førerkortet etter 1 og fikk vite at jeg måtte sende brev til politiet - som selvfølgelig skulle ta 2-3 uker - og sperrefristen går ut 5. april. Rakk akkurat ikke 25 000 km i bilen med lapp før jeg ble tatt. Takk har en del småplaner framover. Gratulerer med lappen nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 Får ikke kjørt igjen uansett enda, får ikke lappen på sikkert en måned til pga. venter på brev fra politiet om hva jeg må gjøre, og jeg må bestille oppkjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Fin bil Det er godt og se at noen behandler Bmwen sin sånn den fortjener det De AE lysa så kan det jo hende at de er gående da? Er Biltema AE liksom Ihvertfall som jeg forstod det Utrolig kjedelig at du ble tatt da.. Og teit at Politiet skal bruke så lang tid på det.. Ikke selg Gulljenta de Evt så setter du bare hu bort litt Fortsett sånn du gjør så får du en ganske digg bil Men hvis jeg skal anbefale noe så kjører du på med litt soting av ruter(Vet ikke om du har det fra før pga noen av bildene vises ikke) Også kanskje litt senk Det hadde gjort veldig mye det Men ellers så har du en ganske pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Takk, Glenn! Men det har seg sånn at jeg vil selge henne til fordel for noe med litt større motor. Jeg har senkesett til bilen som jeg har tenkt til å selge med. Men jeg skal ikke selge henne før lapp er i boks igjen, angel eyes er fiksa og motorvask er tatt. Jeg har blitt glad i henne, men hun er dyr i drift og jeg vil teste noe nytt med litt mer krutt i. Skoene får hun ikke med seg videre, bare de originale som ikke er noe kule. Da jeg var hjemme i ferien nå hadde den gått 214999. Men jeg har tenkt til å fikse AE, kanskje ordne noen bulker og fikse listene rundt dørene før salg. Håper jeg får det til På en annen side er jeg glad jeg mista lappen, for da har jo ikke bilen gått noe siden en kompis på skolen kjørte den hjem til meg i september PS: hadde du bodd der jeg bor hadde du skjønt hvorfor jeg ikke vil senke henne. Tælahiv overalt, med overraskelser likedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå