larserso Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Hei! En kamerat har kjøpt seg en -09 520d M-tech forrige uke. Jeg har ikke sett bilen enda, men fikk nå en melding om at der det normalt står M-emblem på tersklene står det Edition. Noen som vet hva dette vil si? Har hørt om Edition33 på E46 M-tech, men ikke noe Edition på E61 M-tech. Har prøvd å google litt uten hell så håper dere kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Les HER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 Hmm... Men, karen har ikke noe av utstyret nevnt i den lista over Edition Exclusive utover dørlistene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Ettermonterte? Mange som bytter innstegslister til noe annet hvis de er litt stygge.... Jeg bytta til ///M da mine BMW ble ødelagte av FUCKINGS HØYE HÆLER! KVINNFOLK! LØFT BEINA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Fra 2008(?) kunne man få e60 og e61 som edition-utgaver, hhv. edition Exclusive, edition Lifestyle og edition Sport. Dette er utstyrspakker, men kan også sammenlignes litt med de forskjellige "utgavene" som bl.a. F20 og F30 kommer som. Edition sport inkluderer: - GGAT Stoff/ skinn 'Flashlight' Antrasitt | Sort - 2NP BMW M Lettmetallfelg Dobbelteke 135 M RFT 18" - 423 Gulvmatter i velour - 481 Sportsseter, fram - 4MS Interiørlister i Aluminium Pentan - 704 BMW M Sportsunderstell - 710 BMW M Sportsratt i skinn - 715 BMW M Aerodynamikk pakke - 760 BMW Individual Shadow Line høyglans - 775 BMW Individual Innertaktrekk antrasitt - Innstegslister med Edition emblem Noen av fargene, deriblandt Imola-rød og Le Mans-blå var kun tilgjengelig på edition Sport-utgavene. Min bil er forøvrig en edition Sport, med edition-innstegslister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå