Silverboy Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Var noen tilfeller hvor det hadde vært barn og bikkjer i bilen også, helt forjævlig! HOLY CRAP!! Folk eier ikke skam! BARN I BILEN???!!
Fredrik 90 Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Var noen tilfeller hvor det hadde vært barn og bikkjer i bilen også, helt forjævlig! HOLY CRAP!! Folk eier ikke skam! BARN I BILEN???!! Du kan jo tenke deg hvordan bilen så ut innvendig når det hadde vært unger der i tillegg til at foreldrene dreit i vedlikehold! De fleste som har ett normalt bilhold gjør bilen ren innvendig av og til, særlig hvis de har unger i bilen også!
Odd-M Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Jeg kjenner mange med barn som vasker bilen innvendig max to ganger i året. Tror det er ganske normalt. Kjenner også noen som aldri vasker innvendig. Etter noen år blir det rimelig ille...
Fredrik 90 Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Jeg kjenner mange med barn som vasker bilen innvendig max to ganger i året. Tror det er ganske normalt. Kjenner også noen som aldri vasker innvendig. Etter noen år blir det rimelig ille... Ja de fleste med små barn i bilen vasker bil sjelden! Men så har vi de få som ikke tåler at bilen er møkkete innvendig! Husker da jeg var liten og fattern la ett pledd på langs i baksetet på E34en Jeg på min side kommer til å ha en godbil som ungene kun skal være med i av og til og en familiebil type SUV eldre X5 eller Tahoe som skal brukes som barnetransport i det daglige
Silverboy Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Var noen tilfeller hvor det hadde vært barn og bikkjer i bilen også, helt forjævlig! HOLY CRAP!! Folk eier ikke skam! BARN I BILEN???!! Du kan jo tenke deg hvordan bilen så ut innvendig når det hadde vært unger der i tillegg til at foreldrene dreit i vedlikehold! De fleste som har ett normalt bilhold gjør bilen ren innvendig av og til, særlig hvis de har unger i bilen også! skjønte hva du mente, var bare måten det var skrevet på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå