Gå til innhold

Nybilen - E46 coupe induvidual

Anbefalte innlegg

Da er det et halvt år siden jeg mista lappen, og ikke lenge igjen til jeg kan kjøre opp igjen, så har tatt til vettet og kjøpt en lat sexy 318ci :D li

Da jeg ellers har en 325 Turbo, tenkte jeg denne var kurant som bruksbil, kjøpte bilen av en kollega, så vet at denne er tatt godt vare på :)

2000 mod

188000km

topasblå

H&R senk

H&R stabstag foran og bak

330i titanium lykter

++ mye jeg ikke kommer på

har desverre bare rukket å tatt 2 bilder på jobb, så de er ikke så fine, menmen, her er bilen :)

vhojcmnc96u85vz2phar.jpg

mf6f8abto8j71mwhjxhy.jpg

er fullstendig klar over at det er MYE chrome på bilen... originalt listverk vil bli montert snarest.

i9udox7eh7oh90qf7ozh.jpg

og siden det er dama som kjører, må hun også måke snø :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, :)

Listene er nok originale. Chromeline inkluderte sidelister i krom, men er enig i at det ikke ser pent ut akkurat. :)

Jeg synes sotede blinklys foran (IKKE klarglass) og på sidene bør havne på to do-listen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg var deg hadde jeg for det første fjærnet chromen. Coilovers, ledbaklykter, argray leppe, og holdt meg unna angeleyes :)

ja, chromen blir fjernet på hobbykveld på jobb førstkommende torsdag, da blir originale lister i bilens farge montert :) coilovers blir det nok ikke.. den er hevet med en "spacer" på hver side + "behagelig veipakket" for vinteren så den blir lavere til sommeren :) leppe er jeg på utkikk etter, jobber jo som mekaniker hos gs bildeler, og vi selger utrolig mange lepper, men klarer ikke bestemme meg for hvilken.. har du bilde av argray leppa? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, :)

Listene er nok originale. Chromeline inkluderte sidelister i krom, men er enig i at det ikke ser pent ut akkurat. :)

Jeg synes sotede blinklys foran (IKKE klarglass) og på sidene bør havne på to do-listen.

takk! det er originale lister ja, men ikke til min bil, den ble levert med lister i bilens farge, fikk de i dag, og blir byttet på onsdag samt litt mer småstæsj :) skulle vell også ha skifta bremserør over tanken også, får se hva jeg gidder :)

blinklysene tror jeg at blir som de er foreløpig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...