Julianv Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Har denne gått i bergen nylig? For jeg har sett en brun / beige e60 m5 på prøveskilter flere ganger tidligere... Tror den har helt lik farge. Ser sånn ut på bildene. Går en med lik farge i bergen ja. Kjenner eier indirekte, og det er nok ikke denne her nei
Tommy Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Hvor leser dere all info fra ? Jeg kjenner de som driver verkstedet, og får info på FB
Partsjunkie Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Lykke til med å finne bilen, krysser fingrene.
316 Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 ryktene sier etter at den er observert rundt på forus i hele dag er den vært involvert i et innbrudd på forus ikvelde.. Hvis de har brukt denne bilen til å kjøre inn i et butikkvindu, da...... Hvor vanskelig kan det være å stoppe denne bilen hvis den kjører rundt i gatene? Veiene i sentrum der er så smale at jeg ikke klarte å kjøre rundt i rundkjøringene med Hiacen. Måtte RYGGE flere ganger for å komme meg rundt!
turbo1991 Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 ryktene sier etter at den er observert rundt på forus i hele dag er den vært involvert i et innbrudd på forus ikvelde.. Hvis de har brukt denne bilen til å kjøre inn i et butikkvindu, da...... Hvor vanskelig kan det være å stoppe denne bilen hvis den kjører rundt i gatene? Veiene i sentrum der er så smale at jeg ikke klarte å kjøre rundt i rundkjøringene med Hiacen. Måtte RYGGE flere ganger for å komme meg rundt! Enig det..... kjørte selv buss i forsvaret i et år på madla... kan tenke deg det du, men alt går. Må bare ratte, hehe
bad_ip Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Har denne gått i bergen nylig? For jeg har sett en brun / beige e60 m5 på prøveskilter flere ganger tidligere... Tror den har helt lik farge. Ser sånn ut på bildene. Går en med lik farge i bergen ja. Kjenner eier indirekte, og det er nok ikke denne her nei Var det jeg trodde Tenkte det var greit og informere slik at folk fra bergen ikke skulle tro det var den
316 Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Denne skal være funnet i god behold. Men venter på bekreftelse fra noen som vet mer! For jeg bare snapper opp ting her og der!
Tommy Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Fra et annet forum: "Ser viss grei ut bortsett fra noen små hakk i 2 felger og noen riper nede på en av fangeren. Ble funnet på klepp med nøkkler på ene hjulet."
316 Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=31861016 Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.
Julianv Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Kom vel tilsalgs litt før bilen ble stjelt? Men kan jo være de visste at de ville klare tyveriet
joachim sørlie Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 "aurimas" ? som bor i stavanger? kanskje en grunn for han ikke har fult navn?
Hauso Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Luurer på hva som har skjedd med resten av bilen, siden det kun er motoren som er til salgs, og at den bare har gått 5.000 km. Ingen som er uheldig å vraker M5'en sin etter 5.000 km. Selvfølgelig KAN du være uheldig, men hallo, hvor ofte skjer det a?
E34Stvg Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Bilen ble funnet i går på Klepp med bare noen småskader. Nøkkelen lå på hjulet.
haakon85 Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Bilen ble funnet i går på Klepp med bare noen småskader. Nøkkelen lå på hjulet. Lokale idioter som ville ha seg en kosetur i grombil da eller?
jonr Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Luurer på hva som har skjedd med resten av bilen, siden det kun er motoren som er til salgs, og at den bare har gått 5.000 km. Ingen som er uheldig å vraker M5'en sin etter 5.000 km. Selvfølgelig KAN du være uheldig, men hallo, hvor ofte skjer det a? "driven only 50000km," er vel strengt tatt ikke 5 000km
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå