Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har denne gått i bergen nylig? For jeg har sett en brun / beige e60 m5 på prøveskilter flere ganger tidligere... Tror den har helt lik farge. Ser sånn ut på bildene.

Går en med lik farge i bergen ja. Kjenner eier indirekte, og det er nok ikke denne her nei :D

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
ryktene sier etter at den er observert rundt på forus i hele dag er den vært involvert i et innbrudd på forus ikvelde..

Hvis de har brukt denne bilen til å kjøre inn i et butikkvindu, da...... #-o Hvor vanskelig kan det være å stoppe denne bilen hvis den kjører rundt i gatene? Veiene i sentrum der er så smale at jeg ikke klarte å kjøre rundt i rundkjøringene med Hiacen. Måtte RYGGE flere ganger for å komme meg rundt! =P~

Skrevet
ryktene sier etter at den er observert rundt på forus i hele dag er den vært involvert i et innbrudd på forus ikvelde..

Hvis de har brukt denne bilen til å kjøre inn i et butikkvindu, da...... #-o Hvor vanskelig kan det være å stoppe denne bilen hvis den kjører rundt i gatene? Veiene i sentrum der er så smale at jeg ikke klarte å kjøre rundt i rundkjøringene med Hiacen. Måtte RYGGE flere ganger for å komme meg rundt! =P~

Enig det..... kjørte selv buss i forsvaret i et år på madla... kan tenke deg det du, men alt går. Må bare ratte, hehe

Skrevet
Har denne gått i bergen nylig? For jeg har sett en brun / beige e60 m5 på prøveskilter flere ganger tidligere... Tror den har helt lik farge. Ser sånn ut på bildene.

Går en med lik farge i bergen ja. Kjenner eier indirekte, og det er nok ikke denne her nei :D

Var det jeg trodde :) Tenkte det var greit og informere slik at folk fra bergen ikke skulle tro det var den

Skrevet

Denne skal være funnet i god behold. Men venter på bekreftelse fra noen som vet mer! For jeg bare snapper opp ting her og der! :)

Skrevet

Fra et annet forum: "Ser viss grei ut bortsett fra noen små hakk i 2 felger og noen riper nede på en av fangeren. Ble funnet på klepp med nøkkler på ene hjulet."

Skrevet

Luurer på hva som har skjedd med resten av bilen, siden det kun er motoren som er til salgs, og at den bare har gått 5.000 km. Ingen som er uheldig å vraker M5'en sin etter 5.000 km. Selvfølgelig KAN du være uheldig, men hallo, hvor ofte skjer det a? :P

Skrevet
Luurer på hva som har skjedd med resten av bilen, siden det kun er motoren som er til salgs, og at den bare har gått 5.000 km. Ingen som er uheldig å vraker M5'en sin etter 5.000 km. Selvfølgelig KAN du være uheldig, men hallo, hvor ofte skjer det a? :P

"driven only 50000km," er vel strengt tatt ikke 5 000km

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...