Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sølvgrå Audi SUV (Q5/Q7) med frontskade etterlyses i Oslo/Lørenskog! Han rear-enda og drepte E30'n min i dag klokka 16.50 på Karihaugveien ved krysset mot Lars Andersens vei. Om noen får tatt et registreringsnummer blir jeg glad!

Jeg vender nesa mot legevakta, via politistasjonen for anmeldelse, så sjekk av en strekt nakke..

Skrevet

Kjedelige saker! Sånne folk som bare stikker av skulle hatt god gammaldags grisejuling :evil: Hold nøye øye med Audiverkstedet i området, folk med den type biler kjører ikke rundt med skadet bil så er du heldig finner du bilen der til oppretting!

Skrevet

heller lite avstand mellom baklykta (eller rettere sagt, restene av den) og c-stolpen... listene spriker i alle retninger, høyre innfesting til traversen er dytta på, og seteryggen min er knekt..

Skrevet

Håper du finner svinet! Folk som stikker fra trafikkulykker er lavmålsmennesker som ikke hører hjemme bak rattet. Har du forresten vurdert å kontakte lokalavisen? Kanskje det hjelper med en artikkel der. Lokalaviser skriver jo om alt, så noen som stikker fra en ulykke på jo være gullstoff.

Skrevet

Satan? Høres jo ganske alvorlig ut! Gå til avisa, og be om vitner osv, må jo ha vært noen som har fått med seg dette.. Bilder av e30'en da? Hvordan gikk det med deg egentlig?

Skrevet

Håper det går bra med deg. God bedring ihverfall. Får håpe politiet prioriterer saken og person får svi.

Lykke til.

Skrevet
Håper du finner svinet! Folk som stikker fra trafikkulykker er lavmålsmennesker som ikke hører hjemme bak rattet.

Stimmt. Er vel derfor lappen ryker på flekken hvis han blir tatt.

For en jævel. TS, du har kontaktet politi? God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...