Gå til innhold

Garasje / E46 M3 prosjekt. Nylakkert - Montering igang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir nok mest sannsynlig å selge m3'n i løpet av sommeren tenker jeg, men gleder meg til å se sluttresultatet og få kjørt litt med den :D

1M er en fantastisk kjøremaskin, fin balanse og

en morsom motor med et rått mellomregister som gjør den super morsom på litt svingete veier..

1M luftes også for salg grunnet huskjøp, så da blir det muligenså bygge meg en grom 1'er med banestuk som kan brukes til litt banekjøring samt frem og tilbake til jobb..

Skrevet
Nå må du få ut noen bilder da :)

Har ikke skjedd å mye spennende i det siste, men kommer litt bilder så fort det skjer noe:-)

• 4 months later...
Skrevet
Strøken park du har fått deg! :D

Takk for det:-)

E46'n skal nok selges, så hvis noen vil ha en påkostet, ombygd e46 m3 er det bare å ta kontakt, kan også ta innbytte i annen BMW.

Skrevet
ser jeg har bladd her før, men ikke skrevet noe.

ser ut som et seriøst prosjekt, skal bli morro å følge med videre, om neste prosjekt kommer her :) ?

Har en Z3 coupe jeg vurderer å sette en litt større motor i, så får se om det kanskje blir noe prosjekt ut av den, i mellomtiden vurderes den solgt til fordel for Porsche. Men tiden får vise hva det ender med. Denne bilen skal i allefall være godt bygget og ikke spart på noe, veldig mye nytt og en del oppgraderinger er det også blitt. Så ny eier vil få mye bil for pengene:-)

Kommer bilder av bilen i morgen etter litt montering.

Skrevet

Ser bra ut dette, Bård. Har virkelig sansen for 1'ern din. Titta litt på den nede på Cars & Coffee i Tønsberg tidligere i år. Kan tenke meg det er en morsom bil... :)

Skrevet
Ser bra ut dette, Bård. Har virkelig sansen for 1'ern din. Titta litt på den nede på Cars & Coffee i Tønsberg tidligere i år. Kan tenke meg det er en morsom bil... :)

1'ern er en morsom bil ja, du får skrike ut neste gang du ser den så får du sitte på en tur og vurdere selv:-) Du er ikke på jakt etter e46 m3 da, eller kjenner noen som er?

Skrevet

1'ern er en morsom bil ja, du får skrike ut neste gang du ser den så får du sitte på en tur og vurdere selv:-) Du er ikke på jakt etter e46 m3 da, eller kjenner noen som er?

Det skal jeg gjøre! Hadde vært veldig morsomt. ;)

Akkurat nå så er vennegjengen inne i "boligbølgen", så vi prøver egentlig å holde på de bilene vi har da pengekrana er åpnet helt, hehe. Men jeg skal holde øyne og ører oppe og si fra hvis jeg hører om noen som er interessert! Men hvis du har den noen år så kan vi sikkert få til en deal når økonomien har fått bein å gå på igjen. ;)

Skrevet

Det er vel bare noe man må igjennom det boliggreiene:-) du får skrike ut om du kjenner noen:-)

I dag er en del montert, så det begynner å ligne en bil igjen i det minste, slenger ut et par dårlige mobilbilder..

Skrevet

Fikk monter noe småtteri i kveld også, mangler dessverre litt smådeler for at det skal bli komplett. Heldigvis begynner det å ligne bil igjen nå, ser frem til å se resultatet nå. Fikk montert lister rundt vinduer og satt inn sideruter bak, samt fått på et sideskjørt, dørhåndtak, dørtrekk og prøvemontert frontfanger.

7p5uz73w9dtmmk34p7z9.jpg

95hzislum0ihgs65swll.jpg

5qfm4ocmyoxrpaadllrf.jpg

ds3dyl0k121vdsr5d99h.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet

Går sakte men sikkert fremover med monteringen, mangler stadig noe små detaljer så må bestille ting og tang hver dag. Nå er interiøret så og si ferdig montert, fikk byttet til ny radiator da den gamle lakk litt, fått på speil og CSL koffertlokk, samt justert lykter og frontfanger. Har også kjøpt nye lokariskjermer, sideblink, div lister og montert disse, kjøpte også et nytt ratt i alcantara som jeg håper dukker opp en av dagene. Legger ved noen bilder, begynner å ligne bil nå :)

t3xji32j7xzj09b0s4nu.jpg

oibxix2y5zqwalgen2b6.jpg

c6t3dwu2ulsulfubqglj.jpg

ndm6hsfguvx3hf837g3m.jpg

k0epo9c8taqqfxj87l10.jpg

blfqzhg3juf0xvbieqk3.jpg

3simqxbw00f95d6q3kwv.jpg

la93ed9dlx05870v4n3a.jpg

ptelu7i7v59g8abhxdba.jpg

ctg1oknnsxyornksl39f.jpg

u5xe1obo539obt386vdx.jpg

jffewvupastynqwxakg8.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...