Mr.Goodisland Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Hei Da er E36 nypolert og klar for vinteren.. så tenkte jeg skulle slenge ut noen bilder. Dette var det jeg gjorde: Grundig vask - Avfetting, såpe, tørk Clay - Brukte turtle wax sin clay. Rubb/Lakkrens - McGuiar's Ultimate Compound Vox - Turtle wax Black Box Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Såg meget bra ut Men lyktene dine ser litt slitne ut løfter synet endel hakk opp med CCFL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Herlig å se en original og urørt E36. (selv om den fortjener noe bedre enn mobilbilder). Behold den som den er du, så har du noe ikke alle andre har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Hvor ofte ser du faktisk en E36 med M-tech? Jeg har nesten aldri sett en E36 med M-tech, bortsett fra på treff etc. Er veldig sjeldent man ser noe annet enn en klin orginal E36 på veien. Kjør på med M-tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 De fleste E36 jeg ser har en eller annen form for åndsvak styling. Alt fra grelle lykter og felger til full monsterfront, vinge etc. M-Tech er jo fint, men slett ikke uvanlig i forhold til det totale antallet. i hvertfall her i området. For all del, ser noen originale og, men de er så godt som alltid sarvet og rustet. En original og PEN E36 er sjelden vare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Syns faktisk ikke en E36 er så veldig pen hvis den ikke har fått litt senk og noen fete felger. Nå kjører jeg E36 selv, så legger merke til alle bmwer jeg passerer på veien. Alle her på bimmers har jo selvfølgelig m-tech, men det er jo rett og slett fordi det er et bmw forum Får helt frysninger når jeg ser E36 med lexus baklykter og terninger i speilet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Goodisland Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2011 Herlig å se en original og urørt E36. (selv om den fortjener noe bedre enn mobilbilder).Behold den som den er du, så har du noe ikke alle andre har Takk! Skal slenge på noen bedre bilder nå snart. Skal ikke gjøre så alt for mye med bilen. Har akkurat montert grøftelys, så skal jeg ha på m-felger til sommeren. Skal gjøre noe lite med lyktene. I første omgang skal jeg bytte til hvitere og stærkere pærer.. så får vi se om jeg monterer CCFL senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå