gematu Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Bestilte Pirelli piggdekk fra Dekkonline.com. Fikk disse satt på gamle felger og skiftet ikke ventiler. Nå lekker det ene. Nesten flatt etter 1.5 uke. Er disse dekkene fra utlandet dårlige? Bør jeg kjøpe nytt? Neste gang skal jeg kjøpe fra forhandler i Norge med garanti. Har vurdert lappeverktøy på boks, men litt dumt da det er nytt
Yngvejos Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Den mest logiske feilkilden er ventilen. Bytt ventil, så blir det nok bra.
Alpejohn Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Kjøpte pirelli i fjor jeg også, tror det var fra dekkonline. Winter carving edge het dem mener jeg. Kom på 4. plass på naf testen i fjor og i år mener jeg Jeg er veldig fornøyd med mine, og dem lekker ikke! Som sagt, sjekk ventilen
gematu Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 Ja samme jeg kjøpte.Ser veldig bra ut ihvertfall. Kan jeg sjekke denne selv?
Alpejohn Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Kan prøve og rive litt i den og bøye på den for og se om du hører noe mer lekasje, eventuelt spraye litt såpevann på
RS-Heggem Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 spytt på fingeren din, og smør det på toppen av ventilen din. (etter du har tatt av støvkoppen) bobler det, skift ventil.. Kan ikke skjønne det skal være utett rundt dekkstamma? Da har du evt seriøst urunde felger..
Morty999 Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 kan være rust (om det er stålfelger) rundt kanten og, da lekker det ut mellom dekk og felg..
RS-Heggem Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 kan være rust (om det er stålfelger) rundt kanten og, da lekker det ut mellom dekk og felg.. trodde alle kjørte alu jeg nå..
Morty999 Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 hehe. står jo ikke noe om det så vet jo ikke
rekorden Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Tviler sterkt på at det er noe galt med dekket. Hvis en skrur av felgen og legger den flatt på bakken, kan en fylle vann mellom dekk og felgkant for å se om luften lekker der. Hvis det er her det lekker må anleggsflaten til dekket rengjøres bedre. Hvis det er ventilen, kan det i noen tilfeller hjelpe å stramme ventilen. Blir feil å skylde på dekket hvis en har gjort en slett monteringsjobb...
gematu Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 Takk for svar. Det er alu felger ja. Og trodde ikke jeg hadde skjeve felger.. Spytt-trikset har jeg prøvd, og kan ikke se at det bobler.
Hauso Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 dra dit du fikk lagt dem om da, og si at det lekker. Er jo gjort på 10 min å ta av og legge det på på nytt med ny ventil;)
HMW Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Bytt bare innmaten i ventilen.. fort gjort. Hvis ikke, gjør som sagt over. Ta det av igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå