JonasD Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Er ikke min bil, så sier ikke du skal fjerne den Men personlig liker jeg best E36 Clean, uten vinge... Uten vinge passer best på Coupe mener jeg. Mener vinga er org til bilen, synes det ser bra ut. Blir lav med justerbart og 5 felger, da kunne en flapp på vinga vært akuelt, men finner ingen flapp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 AE ække kult Iz awesum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Vet Scheidemann selger flaps, værtfall vinge inkl. flap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Ja, sendte de en mail, men de ville ikke selge separat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Fyttigrisen hvor fet den første E30 cabben du hadde var. Fikk du solgt den? Hadde så lett kjøpt den for 50k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Har den enda. Står fint og tørt sammen med broren, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Er det en class II? Trodde de kun ble laget i 94-95... Feil vinge, og ikke sidelistene... Sportsinteriør i bilen orginalt? Blir knall med m3 felgene... ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Er det en class II? Trodde de kun ble laget i 94-95... Feil vinge, og ikke sidelistene... Sportsinteriør i bilen orginalt? Blir knall med m3 felgene... ! Vært litt fram og tilbake det der. Mener også å ha lest at det er kun de modellene der, mens noen sier alle 318is Sedan er Class 2. Finner aldri tilstrekkelig info.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 En class II har orginal mtech, med gt splittere og gt vinge bak. Sort taktrekk, spesielt sportsinteriør.. Mener de kom kun i sort, rød og gul som farge på bilen og. Så er nok "dessverre" bare en sjelden vanlig is sedan du har da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Ja, du har nok rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2012 Da var bilen endelig EU Godkjent! Tok på tiden. Regner med xenon er montert iløpet av dagen, så kommer jeg med noen bilder da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 Lite nytt.. Begynner nedpussing av Motorsport hjula som får en liten vri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Ser lovende ut Jonas, gleder meg til å se bilen med motosporthjula på ! Hvordan ligger det an med fangst av flaps? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 Det er bra! Blir justerbart understell når hjula skal på, da skal det bli laavt. Finner ikke noe flaps jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiA Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Døh, kapsla... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå