fizn Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Bare å vente på coilovers nå... Ikke selg, men når du får den på bakken med coilovers tror jeg du vil endre mening selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Da var coilivers montert, justert til det laveste og Style 5 hjula er montert. Det ble penere enn forventet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Bilder da???????????????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Joda, var så stor etterspørsel at jeg nesten må legge ut noen bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Shit den ble bra nå! Hvilke coilovers har du på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Liker bilen, og elsker felgene! Men syns AE, US blinkers og xenon spredere blir for mye. Enten AE eller US blinkers, ikke begge deler Det synes jeg i hvertfall, og du trenger ikke å høre på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Det ble Vmaxx. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Ble tøft dette da, Jonas! Har du solgt den første rød-cab`en din forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Jepp, byttet den bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Hva byttet du i da? Var d din gamle d ble lagd tråd av her i går eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Synes AE+US og tåke er konge jeg synd du byttet bort den første cab'n din :/ den var jo strøken ser forresten hvor lite som skal til for å gjøre en bil så mye tøffere enn org! senk og felger gjør utrolig mye! sammen med m-fanger her så traff du innertier må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Steike så rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Fyfaen så rått.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Takker!! Link til tråden, Jørgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå