Elliott Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Skrevet Mars 4, 2013 Den orange e30'n der kjenner jeg igjen ble noen timer med sveising i motor rom, og inni den etter kjøp Også klarte han nye eieren etter deg og kræsje den :/ fikk et 60 skilt rett i sia rett under c-stolpen :/ Rettan opp og solgte den Kult prosjekt foresten,knall farge. Og knall go motor Stå på og lykketil vidre Skal følge med her Ja motor rom og gulv var vell det eneste jeg ikke hadde 100% oversikt over, solgte pga jeg var lei Har sett den bilen til salgs etterpå til bra mye mer enn jeg fikk for den
Elliott Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Skrevet Mars 4, 2013 Vil du vite hva jeg gav for den for 6-7 år siden? Mener jeg hørte det va 6000? så ga snorre 10000? så ga jeg 17000 og fikk 43000 når jeg solgte den, å har sett den liggende til rundt 65000
Magnum 310 Skrevet Mars 4, 2013 Skrevet Mars 4, 2013 Ååååh, smeise for en farge og for et fint arbeid!! Dette kan du Hva er fargekoden?
Odd-M Skrevet Mars 4, 2013 Skrevet Mars 4, 2013 Vil du vite hva jeg gav for den for 6-7 år siden? Mener jeg hørte det va 6000? så ga snorre 10000? så ga jeg 17000 og fikk 43000 når jeg solgte den, å har sett den liggende til rundt 65000 Du har nok rett i det. Steget noe i verdi, men utgangspunktet var ikke det beste.. Kudos for den nye. NYDELIG farge! Uendelig mye bedre enn oransj i allefall...
Elliott Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Skrevet Mars 4, 2013 Dobbel like! Nydelig bil, og nydelig farge Bra jobba takk! Ååååh, smeise for en farge og for et fint arbeid!! Dette kan du Hva er fargekoden? Fargekoden er A89
Hardtop Skrevet Mars 5, 2013 Skrevet Mars 5, 2013 Denne blir fin, må følge med. Synd du ikke er i østlandsområdet, da skulle du få lakkere min Royalblau.
Elliott Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Skrevet Mars 5, 2013 Denne blir fin, må følge med.Synd du ikke er i østlandsområdet, da skulle du få lakkere min Royalblau. Lurer veldig på hvordan royalblau ser ut nylakkert på en hel bil, så skulle gjærne gjort det
Hardtop Skrevet Mars 5, 2013 Skrevet Mars 5, 2013 Denne blir fin, må følge med.Synd du ikke er i østlandsområdet, da skulle du få lakkere min Royalblau. Lurer veldig på hvordan royalblau ser ut nylakkert på en hel bil, så skulle gjærne gjort det Etterhvert som jeg er blitt edru, husker jeg at min er Lazurblau. Nesten like da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå