lagunilla Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Starter nytt prosjekt om min E39. Helt strøken! Info: - Manuel gir - 193 hk - Shadowline Planer: - M Front fanger - M Bak fanger - M Trunk lip - M Interiør - M Sidespeil - M5 Grill - Bilstein senkesett, foran og bak - Xenon grøftleys - M50B25 innsugsmanifold(!) - Chip - Facelift lamper foran og bak (Gjort) - 4 enderør(Jalla?) - Sote ruter - Matt chrome speedometer ringer, er det det den heter ? - Hvite angel eyes! Kom gjerne med tips folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Høres bra ut de ! Bare å fyre opp bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Polering Foran, Bilstein senkesett Bak. Helt skittent etter bare noen timer.. 528 Gammel angel eyes. Ny angel eyes Before/After Resultat med xenon grøftelys Splitter nye Hella lamper Hella bak Led under døra Led skiltlys, original e90 M5 grill Vinter felg Sommerfelg Sommerfelg nr 2. GS-Star Slenger et par andre bilder;) 523iA og 528i Drifting:D Den bilen her ser jeg hver dag, blir bare såå frista til å spørre eieren om han vil selge den.. Faen så strøken e34 skal man lete lenge etter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb21 Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Hvordan er du fornøyd med Bilstein? Er det justerbart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Har KONI på 523, H&R på 325 og Bilstein på denne bilen. Mest fornøyd med bilstein. Stiv og sportslig samtidig er den veldig behaglig, og ja de er justerbar hvis du ser nøye på bilde, så ser du gjengene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb21 Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Skal kjøpe meg et senkesett til våren og bruker heller litt mere penger på et sett med litt kvalitet enn et som sliter løs hele forstillingen. Hvor kjøpte du bilstein settet og hvor mye kostet det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Hvis ikke jeg tar feil så kosta de 11k hos GS. (Om ikke jeg blander dem med KoNi på den andre bilen min) Men absolutt verdt penga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb21 Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Ok! lykke til med prosjektet, følger spent med:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Takk;) Skal prøve å oppdatere mest mulig med bilder. Går på høgskolen og dere vet hvordan det er slutten av halve året.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 blir bra dette ser fram til å følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2011 Har bestilt små ting mens jeg kjedet meg i klassen: M5 Trunk Lip M matter Skiltholder. Selv denne kan gjøre en stor forskjell for bimmer folka;D Front fanger... ... med sånn type grill. Bakfanger. 2 typer nedre deksel. En med hull for vanlig m-pakke og en for m5, altså hull for 4 potter. Til slutt var det M- pedal sett i sort alu. Hvis noen ønsker DIY guide, så er det bare å si ifra. Tar tonnevis av bilder men orker ikke uploade hele tiden. Gjelder alt jeg gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Super prosjekt! følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Elsker den blåfargen du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2011 Chrome matt ringer på plass: Cd spiller bryteren var slitt... Så jeg kjøpte ny. 200kr hos gs for denne lille dritten:/ Idag lærte jeg at jeg aldri kommer til å bruke Bosch vindusviskere mer. Satsa heller på hella. Dette skjedde etter 3-4 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2011 Elsker den blåfargen du har Ikke bedre enn le mans blå da, men er ikke så langt ifra:D Husker jeg følgte med på din prosjekt, for 2 år tilbake hvis ikke jeg tar feil. Pen bil Desutten så så jeg siste bildet ditt med km stand:D Her er min nå: Er ikke så langt ifra til å ta deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå