Glema Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Er ikke så langt ifra til å ta deg igjen Nå må jeg ut å kjøre mere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2011 Hehe:D Er de M5 sidespeila dine original eller eBay greie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Orginal vet jeg ikke, men jeg kjøpte dem på Koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2011 Koed selger spm regel originale deler, så det er da sikkert det. Jeg har original liggende men, jeg er keen på en E60 m5 sidespeil med spiss kant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Har ikke sett det før på E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Hvor kjøpte du skiltholderne og det sorte alu pedalsettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2011 ebay. Får alt denne uka:D 30 dollar for pedal settet og 14 for skiltholder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Takk for info Billig Nydelig farge på bilen btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2011 Thank you:D Kommer med store oppdateringer i løpet av uka, da jeg har eksamen imorra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2011 Liten oppdatering mens jeg venter på fangere: Gammle matter og skiltholdere ut.. Nye skiltholdere og matter inn: Bakspoiler skal lakkeres og monteres sammen med fangere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 HVa kostet mattesettet ? Det var pent Bilen også da selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2011 Mattesettet kostet meg rett under en tusen lapp, med frakt osv. Absolutt verdt pengene, og det ser myyye bedre ut i virkeligheten;). Dritt iPhone4s tar ikke så bra bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjoh93 Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Her skal jeg følge med ja! Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 kjøpte du bakfangeren fra ebay ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2011 Yess, fangeren er fra ebay. 1300 med frakt. Har sendt den på lakkering og den er ganske lik originalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå