mort Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Er det muligt å slå på lys, eller åpne vinduene med fjetnkontrollen på e61? Evt andre ting det går ann å jørr med kontrollen?
awt Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Hold inne lås opp-knappen for å åpne vinder (og evt. takluke), og trykk på låseknappen for å lukke de igjen. Det er mulig å programmere at "follow me home"-lysene kan skrus på med bagasjeluke-knappen, men det er nok neppe aktivert.
mort Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Skrevet Desember 4, 2011 Kan det værr muligt å få programert follow me home lysa til å gå på ved opp/igjenlåsing ?
awt Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Det vet jeg ikke. Har du ikke "welcome lights" aktivert? Da kommer ihvertfall baklys og parklys på når man låser opp.
mort Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Skrevet Desember 4, 2011 Barra lys inni bilen å under speila. Kor aktiverer eg det?
Reef89 Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Vist du ikke kan hake av i idriven så må det programeres fra BMW service.
awt Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Du må velge det i iDriven ja, trykker på hjulet når du er på "hovedskjermen", og deretter inn på "lights". Ettersom du har en 2008-modell skal dette valget være der.
mort Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Skrevet Desember 4, 2011 Du må velge det i iDriven ja, trykker på hjulet når du er på "hovedskjermen", og deretter inn på "lights". Ettersom du har en 2008-modell skal dette valget være der. Aha lysbryteren må stå i Auto for at de virker
awt Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Flott du fikk det til. Fikk med meg at du ikke fikk det til tidligere. Det med auto kom jeg ikke på, men når jeg tenker meg om setter jeg alltid bryteren i auto om jeg har hatt den i en annen posisjon nettopp på grunn av disse lysene.
mort Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Skrevet Desember 4, 2011 Ja leste det på eit anna forum det med brytaren Takk for hjelpa anyways
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå