Marius2002 Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 To bilder som illustrerer dette godt, bilde 2 er en animasjon som viser de forskjellige lysstyrkene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hogstad-Trading.no Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Er mye korrekt dette som "haakon85" sier.Det går på "farge", om man kan si det så rett frem. Regner med i denne sammenhengen så tenker du på i forhold til xenon på bil. Da er det ca 4300k som gir mest lys (lumen som lysSTYRKE måles i). Når man går over og under det tallet så synker lysstyrken. Jeg anbefaler sjeldent mine kunder å velge noe over 6000k, ettersom man da mister såpass mye lys. Til langlys anbefaler jeg 4300k ettersom dette gir et tilnærmet helt hvitt lys, og sterkest lys. Til nærlys anbefaler jeg også 4300k, eller 6000k hvis man er ute etter "xenon-looken". Xenon på 8-10.000k er fortsatt bedre enn halogen, men ikke på langt nær hvor bra du kan få. Skal jo også nevnes at jo mer 'blå' lys du har, jo lettere er det å bli stoppet av Politiet o.l hvis du har en bil som ikke er godkjent med xenon. Håper du blei litt klokere hvertfall Bare å sende meg en PM eller mail hvis det er mer du lurer på Se her ja, takk for svar! Hvis man installerer 15000k, åssen blir lysstyrken? bra eller dårlig? Mvh. Selve lysSTYRKEN blir relativt svak. Alt over 10.000K vil jeg si er mer for showbruk, og ikke noe jeg vil anbefale til vanlig. Et alternativ da er jo også f.eks ha 2 sett med pærer og bruke samme ballaster. Så er det noe cruising/råning/treff på gang kan du hive i "show-pærene". Spørs jo litt hvor lett det er å komme til osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Jeg har bixenon med kevlar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Låner tråden litt. Er dette et komplett ettermonteringsett? http://www.ebay.com/itm/HID-XENON-KIT-R ... 7168wt_924 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Nei kun pærer som det står.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå