vrossi46 Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Lurer på å handle meg en byggtørker for vinteren. Har dere noen annbefalinger.? Er til garasjen som er 50kvm. har sett på 15kw propan brenner og 20 kw diesel brenner. noen innspill? brukar man opp propanen fort.? mye gass fra diesel brenner..?
Evenol Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Tror et par kompiser har en propan/parafinbrenner på 23kw som selges billig.
NA Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Jeg har prøvd begge deler og diesel er absolutt å anbefale mtp pris. Mye billigere å fyre med diesel. Har en Master på 44kw selv og det varmer noe helt villt Er klar over det er overkill, men den brukes primært andre steder også
vrossi46 Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Skrevet Desember 7, 2011 okei.. det er ikkje mykje eksos av den.?
Reef89 Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=31961664
NA Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 okei.. det er ikkje mykje eksos av den.? Er noe eksos, men bare ved oppstart. Jeg setter den så den trekker luft utenfra, ellers vil nok oksygenet bli litt så som så i et lite rom Men så det er sagt vil jeg jo ikke kalle dette for en optimal varmekilde da du får veldig strålevarme og all varme ligger oppunder taket, blir gulvskaldt. Så har du isolert rom ville jeg personlig brukt noe annet å fyre med. Jeg bruker den pga. at garasjen ikke er isolert og denne er eneste som får opp temp da det er 15 minus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå