Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Skal hente mei en om ca 9 dager og lurte på om noen kan komme med noen bra tips og ting som jeg må se etter!?

Bilen er også blitt vinterkjørt så er d noen spes plasser denne ruster fort??

Takker for alt av svar!! :P

MVH

Andreas

Skrevet

Hjulbuer bak og bagasjelokk har en tendens til å ruste. Noen av M5'ene har ganske høyt oljeforbruk.

Hva slags årsmodell er dette? Org. eller ombygd?

Skrevet
Hjulbuer bak og bagasjelokk har en tendens til å ruste. Noen av M5'ene har ganske høyt oljeforbruk.

Hva slags årsmodell er dette? Org. eller ombygd?

Det er 2000 mod som er orginal.

kjørt 110000km.

Takk for svar;)

Skrevet

http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5-e52-z8-discussion/

Ha dette forumet ved din side så snart du får hjem m5'en, så går alt så mye bedre :)

Siden den er vinterkjørt ville jeg gått over dører, kanaler, området innfor tanklokket, bakluka (selv om denne ikke bør være en dealbreaker, bakluker fins overalt og de er rusted på 90% av e39er uansett), samt under teppet bak framstolene. Kan være en fordel å sjekke at motoren har blitt vedlikeholdt av folk som har peiling på S-motorer da S62'en har historiske problemer med vanos og ymse som har blitt åpnet av ufagkyndige.

Ellers får du ha gratulerer med kjøpet av drømmebilen ;).

Skrevet

Takker for gode sider og tips. har hatt et par bmwer så sånn sett e eg klar over mye, men siden det e M serie denne gangen så må eg gjør leksene mine før eg gidde og bruga så mye penger hehe:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...